Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 319837 | Tags:

The Raindance Project: DOOH bij evenement voor vergroening
23-08-2019 | 14:35:00
Op 14 september 2019 vindt de eerste editie van The Raindance Project plaats, een initiatief om vergroening te promoten van non-profitorganisatie Justdiggit
[Interview] Raymond van Kasterop: Analoog adverteren verdwijnt niet
10-07-2019 | 10:19:34
Raymond van Kasterop nam per 8 mei 2019 het stokje over van Tom Motmans als Managing Director van Clear Channel Nederland. Een onbekende is hij niet; sinds 2017 vervulde hij de rol van commercieel directeur. Hoe kijkt hij naar de toekomst van het bedrijf en (digitale) buitenreclame?
Ogilvy Amsterdam en Center Parcs creëren regenbillboard
01-11-2018 | 12:03:00
Een stukje Rotterdam Alexandrium veranderde in oktober tijdens een herfstige bui in een tropisch regenparadijs. Vakantieaanbieder Center Parcs ontwikkelde in samenwerking met reclamebureau
Clear Channel Nederland breidt digitaal netwerk uit
10-07-2018 | 10:49:00
Het Digital Inner City netwerk van Clear Channel Nederland wordt uitgebreid met 13 schermen in Leiden, Den Haag en Enschede. Met deze uitbreiding bestaat dit netwerk uit 63 schermen
[Onderzoek] Clear Channel: buitenreclame buiten de stad valt meer op
06-06-2018 | 09:26:00
Daarnaast wordt in niet-stedelijk gebied vaker minstens één keer terug gekeken naar een outdoor uiting. In stedelijk gebied weten outdoor uitingen de aandacht iets langer vast te houden

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie