Tag Resultaten
Elsbeth Wesselink: Wat ik leerde van de NAVO-top
AI is geen magische raadmachine. Het is ook geen spelletje ‘kijk maar wat eruit komt’. Het is precisie, het is creatieve directie in tekstvorm.
Bob Koigi: Grote merken versnellen hun AI-strategie
Kunstmatige intelligentie (AI) blijft een revolutie teweegbrengen in de manier waarop wereldwijde bedrijven opereren
Jurgen Swaans: Slimme activatie wint van standaardkorting
AI en personalisatie: het zijn inmiddels vaste prik in marketingpraat. In de praktijk blijft het vaak bij een dun laagje slimheid.
Betting Wonen vergroot zichtbaarheid met campagne
Betting Wonen, al 90 jaar een vertrouwd adres in de Achterhoek voor comfortabel wonen, wilde haar merk nieuw leven inblazen.
Cees Faes: Daddy Issues
We projecteren nogal wat op zo’n term. In Nederland heeft “Daddy” immers vrij specifieke connotaties
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Sr. Client Manager
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Sr. Client Manager - Fulltime · Amsterdam
Ruigrok: Digitale toegankelijkheid biedt marketingkansen
Vanaf 28 juni 2025 zijn bedrijven verplicht hun digitale producten en diensten toegankelijk te maken. Dat staat in de European Accessibility Act (EAA).
TotalEnergies Power & Gas Belgium kiest iO als marketingpartner
De energieleverancier zet hiermee een stap in het verder ontwikkelen van de digitale strategie op de Belgische markt.
[Vacatures] Qmusic zoekt een Marketeer Qmusic & JOE
Qmusic is per direct op zoek naar Marketeer Qmusic & JOE
[Vacatures] Kinesso zoekt een Web Analytics Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Web Analytics Consultant
Betere samenwerking voor marketeers dankzij SD-WAN
Je webshop loopt lekker, bestellingen stromen binnen en je voelt: dit gaat ergens naartoe. Maar terwijl je blij bent met elke nieuwe order, groeit ook de uitdaging.
Bob Koigi: Dit deed ertoe in Cannes
Cannes was dit jaar meer dan een viering, het was een statement.
3 uitdagingen van de B2B-markt en hoe jij hierop inspeelt
Het onderzoek toont aan dat zakelijke beslissers sterk behoefte hebben aan richting en duiding.
Hoe Nederland kiest, koopt en kookt: 3 inzichten
Waarom kiezen ze voor een bepaalde winkel of juist voor een specifiek product?
Waarom challenger-merken harder moeten strijden om aandacht
Het winnen van aandacht is een van de grootste uitdagingen voor merken in een competitieve advertentiemarkt.
Zwitsal inspireert ouders en versterkt merkvoorkeur
Om hun status als marktleider te verstevigen sloegen Zwitsal, StudioM en DPG Media de handen ineen.
[Vacatures] Spotta zoekt een Manager Marketing & Communicatie
Spotta is per direct op zoek naar een Manager Marketing & Communicatie - Utrecht/Hybride (40uur)
CNX 2025 dag 2: Agentic AI centraal
In dit verslag deelt David de Jong, journalist van Marketing Report, zijn indrukken van de tweede dag van het congres.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Utrecht/ Noord- Holland
Arjan Pomper wordt CEO van 62MILES
Met steun van Vectis Private Equity werkt 62MILES al enkele jaren aan de uitbreiding van de groep.
Bob Koigi: Cannes International Festival of Creativity
Nu het grootste evenement binnen de creatieve marketingwereld, het Cannes Lions Festival eraan komt zetten bureaus en merken hun beste beentje voor
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis