Tag Resultaten
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam
[Vacatures] INDIE zoekt een Jr. Designer / DTP-er
INDIE Amsterdam is per direct op zoek naar Jr. Designer / DTP-er
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Senior Designer
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Senior Designer
[Vacatures] Persuade zoekt een Art Director
Persuade is per direct op zoek naar een Art Director - 28-32 uur p/w
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Freelance Senior Designer
Mediahuis is per direct op zoek naar Freelance Senior Designer - Amsterdam
[Vacatures] Craftmore zoekt een Sr. Front-End Developer
Craftmore is per direct op zoek naar Sr. Front-End Developer · Utrecht
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Vormgever bij Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Vormgever bij Quest
[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam
All Your BI kiest Alpha Tango voor merkidentiteit en website
De samenwerking markeert een volgende stap in de groei van All Your BI, dat organisaties helpt complexe datavraagstukken te vertalen naar concrete actie en meetbare groei.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Product Designer
Mediahuis is per direct op zoek naar Product Designer - Amsterdam
CJ de Melker start creatief bureau met melk.
Na 25 jaar in de reclamewereld start CJ de Melker, voormalig Executive Creative Director bij VENGEAN, zijn eigen creatieve studio met melk.
Greenberry en OBA brengen bibliotheekervaring digitaal tot leven
De Openbare Bibliotheek Amsterdam (OBA) heeft samen met strategisch designbureau Greenberry een vernieuwde website gelanceerd.
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Frontend Developer
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar Frontend Developer
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Medior Full Stack Web Developer
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Medior Full Stack Web Developer
SuperRebel Kidsgear en SuperRebel Gear: We willen niet alleen merken bouwen, we willen er één zijn
SuperRebel is niet alleen actief als creatief bureau, maar ook actief met de kledingmerken SuperRebel Kidsgear en SuperRebel Gear
[Vacatures] Alfred zoekt een Designer
Alfred is per direct op zoek naar een Designer - Full-time · Amsterdam
Creative Jam op Dutch Design Week richt zich op misinformatie
Tijdens de Dutch Design Week in Eindhoven nemen studenten uit het hele land het op tegen misinformatie en fake news, versterkt door AI
[Vacatures] Springbok zoekt een Digital Designer
Springbok is per direct op zoek naar een Digital Designer - Den Bosch
[Vacatures] Persuade zoekt een AI Designer & Video Editor
Persuade is per direct op zoek naar AI Designer & Video Editor (28-40 uur p/w)
Euromast opent bezoekersexperience The Rise of Rotterdam
De immersive experience, uitgevoerd door Woodwork Amsterdam, vormt voortaan het startpunt van een bezoek aan de Euromast.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle
Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.
Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet
Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling
KPN opent de lijn om te appen met Sint
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis