Tag Resultaten
[Vacatures] Persuade zoekt een Art Director
Persuade is per direct op zoek naar Art Director (28-32 uur p/w)
[Vacatures] ACT.agency zoekt een Designer
ACT.agency is per direct op zoek naar Designer - Amsterdam (hybride)
[Vacatures] iO zoekt een Data & Insights Consultant
iO is per direct op zoek naar Data & Insights Consultant - Campus Eindhoven
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam
[Vacatures] INDIE zoekt een Jr. Designer / DTP-er
INDIE Amsterdam is per direct op zoek naar Jr. Designer / DTP-er
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Senior Designer
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Senior Designer
[Vacatures] Persuade zoekt een Art Director
Persuade is per direct op zoek naar een Art Director - 28-32 uur p/w
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Freelance Senior Designer
Mediahuis is per direct op zoek naar Freelance Senior Designer - Amsterdam
[Vacatures] Craftmore zoekt een Sr. Front-End Developer
Craftmore is per direct op zoek naar Sr. Front-End Developer · Utrecht
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Vormgever bij Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Vormgever bij Quest
[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam
All Your BI kiest Alpha Tango voor merkidentiteit en website
De samenwerking markeert een volgende stap in de groei van All Your BI, dat organisaties helpt complexe datavraagstukken te vertalen naar concrete actie en meetbare groei.
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Product Designer
Mediahuis is per direct op zoek naar Product Designer - Amsterdam
CJ de Melker start creatief bureau met melk.
Na 25 jaar in de reclamewereld start CJ de Melker, voormalig Executive Creative Director bij VENGEAN, zijn eigen creatieve studio met melk.
Greenberry en OBA brengen bibliotheekervaring digitaal tot leven
De Openbare Bibliotheek Amsterdam (OBA) heeft samen met strategisch designbureau Greenberry een vernieuwde website gelanceerd.
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Frontend Developer
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar Frontend Developer
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Medior Full Stack Web Developer
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Medior Full Stack Web Developer
SuperRebel Kidsgear en SuperRebel Gear: We willen niet alleen merken bouwen, we willen er één zijn
SuperRebel is niet alleen actief als creatief bureau, maar ook actief met de kledingmerken SuperRebel Kidsgear en SuperRebel Gear
[Vacatures] Alfred zoekt een Designer
Alfred is per direct op zoek naar een Designer - Full-time · Amsterdam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn
TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld
Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall
TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
Lidl met Nederlandse versie internationale kerstcampagne
Lidl Nederland is gestart met de Nederlandse versie van de door Serviceplan Group UK ontwikkelde internationale kerstcampagne Elke dag de moeite waard
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis