Tag Resultaten
[Column] Jennifer Feaster: Waarom we geloven dat livestreaming een goudmijn is voor merken in 2021
Livestreaming bracht China binnen een dag 6 miljard dollar aan verkopen en hoewel sommige bedrijven nog steeds niet zeker weten of ze het moeten proberen, verhogen andere hun inkomsten in een oogwenk met miljoenen
5PM in zee met The Ocean Cleanup
5PM gaat samenwerken met The Ocean Cleanup, de non-profitorganisatie die technologie ontwikkelt om plastic uit de oceaan te verwijderen
NOS lanceert NOS Stories
NOS Stories brengt nieuws uit de belevingswereld van jongeren, op YouTube, Instagram en Snapchat. NOS Stories is gericht op jongeren van dertien tot en met achttien jaar en biedt verhalen die hen op de hoogte houden van het nieuws
EU dreigt YouTube, Facebook en Twitter met boetes voor terreurgerelateerde content
De Europese Commissie wil sociale media harder aanpakken als ze content blijven plaatsen van terroristische organisaties en andere 'schokkende' content
Fanta Battle of the Flavours gewonnen door YouTuber Furtjuh
De uitslag van een strijd tussen twee Fanta smaken is bekend. Fanta zero peach apricot is de winnaar van de Fanta Battle of the Flavours campagne. Dat werd afgelopen zaterdag duidelijk tijdens de finale met YouTubers Furtjuh en Gio in Walibi Holland
Playstation start YouTubekanaal For the Players
MediaCom Beyond Advertising, het contentlabel van MediaCom, ontwikkelde het platform voor Sony PlayStation, in samenwerking met onlinevideobedrijf Divimove
Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief
Volg Marketing Report op Twitter
Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie