Tag Resultaten

team5pm en fonQ lanceren campagne rond woonstijl

07-10-2025 | 10:21:00
Online woonwinkel fonQ lanceert een online campagne, ontwikkeld in samenwerking met team5pm, die Nederlanders aanzet hun eigen woonstijl te ontdekken.

Channel Factory en SilverLabs analyseren Nederlandse kijkdata

19-09-2025 | 12:53:00
Nederlanders besteden steeds meer tijd op YouTube, maar een groot deel heeft geen goed beeld van het eigen kijkgedrag.

YouTube vergroot voorsprong als grootste tv-distributeur

27-08-2025 | 11:09:00
YouTube blijft de grootste televisiedistributeur volgens Nielsen en stond in juli voor de zesde maand op rij bovenaan de Media Distributor Gauge

Willem & Wessel vanaf nu exclusief bij VoetbalPrimeur

11-08-2025 | 16:20:22
De voetbalpodcast Willem & Wessel is vanaf dit voetbalseizoen te zien en te beluisteren via de kanalen van VoetbalPrimeur.

Britse BARB start met rapportage YouTube in Verenigd Koninkrijk

01-08-2025 | 15:37:00
Het Britse Joint Industry Comite BARB heeft voor het eerst de kijkcijfers gerapporteerd van YouTube-channels in het Verenigd Koninkrijk

Meta (Instagram en Facebook) stopt met politieke reclame in EU

27-07-2025 | 23:27:00
Meta heeft aangekondigd per begin oktober 2025 te stoppen met alle campagnes die te maken hebben met politiek en verkiezingen. Dit is een reactie op de aankomende regulering van de EU-verordening politieke reclame die op 10 oktober 2025 van kracht wordt

Ad Alliance komt met reclame bij ESPN-content op YouTube

21-07-2025 | 11:27:00
Ad Alliance gaat de reclame rondom de videocontent van ESPN (waaronder die van de Eredivisie) op YouTube verkopen

Renault werkt met OMD aan serie over elektrisch rijden

26-06-2025 | 14:13:00
Renault werkt samen met Bright, Create en OMD aan een wekelijkse videoserie over elektrisch rijden. De serie Bright: En Door is te zien op YouTube

Vlimse werkt concept: Trek? Bakker Bart. verder uit

10-06-2025 | 10:38:00
Bakker Bart heeft een online-videocampagne gelanceerd waarin het inspeelt op momenten waarop mensen onverwacht trek krijgen.

Zestien campagnes genomineerd voor YouTube Works Awards 2025

02-05-2025 | 10:40:00
Ze mee naar de prijzen voor de meest spraakmakende en impactvolle inzet van YouTube in het afgelopen jaar.

Henri Lessing (AGE Media): YouTube is de nieuwe televisie

11-04-2025 | 11:00:00
Henri Lessing is te gast bij Marketing Report TV. Hij vertelt over hoe AGE Media merken en creators helpt aanwezigheid op YouTube te bouwen.

Team5pm blijft strategische YouTube-partner van NPO

20-03-2025 | 10:14:00
De samenwerking is gericht op het versterken van de digitale aanwezigheid van de NPO en het ontwikkelen van effectieve contentstrategieën.

Tweede Kamer: bescherming minderjarigen social media

05-03-2025 | 01:00:00
De Tweede Kamer heeft in meerderheid voor een aantal moties gestemd die minderjarigen moeten beschermen voor schadelijke kanten van social media als Facebook, Instagram, X, YouTube en andere platforms

Netflix voorbij YouTube in videowinst in 2025

04-03-2025 | 13:18:00
Voor het eerst zal Netflix in 2025 YouTube in totale videowinst voorbijstreven, volgens exclusief onderzoek van Omdia.

Het platform met meer tv-kijktijd dan Netflix

24-02-2025 | 11:55:07
Henri Lessing is te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over Youtube als medium.

YouTube, het enige alternatief voor lineaire televisie?

04-02-2025 | 09:21:00
Marco van de Lisdonk is Head of Sales bij Channel Factory. Hij schrijft een column naar aanleiding van zijn presentatie tijdens de WhitePapers Sessions

Marijn Poeschmann naar ODMedia

22-01-2025 | 22:30:00
Marijn Poeschmann is benoemd tot Head of Sales bij ODMedia. Martijn Poeschmann was van juli 2018 tot augustus 2024 Country Manager Benelux bij YouTube en daarvoor 3,5 jaar lang Manager Content Partnership bij YouTube

KPN en Dentsu haken in op digitale haardvuur trend YouTube

20-12-2024 | 09:11:00
Wat streamt Nederland massaal tijdens de feestdagen? Digitale haardvuren. Daar haakt KPN tijdens de kerst op in met een eigen vuur: De haard vol entertainment

[Column] Marco van de Lisdonk (Channel Factory): Is YouTube het enige alternatief voor lineaire televisie?

19-12-2024 | 11:34:00
Dat het kijkgedrag van lineaire televisie naar online video is verschoven, zal voor niemand een verrassing zijn. De cijfers van de afgelopen jaren tonen een duidelijke trend: streaming is mainstream, met name onder de doelgroep tot 49 jaar.

Channel Factory: Nederlanders kijken 50 minuten per dag naar YouTube

26-11-2024 | 10:10:38
YouTube populairder dan ooit in Nederland: kijkers spenderen gemiddeld 50 minuten per dag

Havas Lemz ontwikkelt digitale campagne voor Pearle

13-11-2024 | 12:18:00
De campagne bestaat uit een serie korte video’s met de boodschap: Bij iconische momenten hoort een iconische bril, zo maak je het helemaal jouw moment.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.