Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 307837 | Tags:

KLM tot en met 2022 partner en naamgever van het KLM Open
18-12-2019 | 17:33:41
KLM Nederland verlengt het contract als partner en naamgever van het KLM Dutch Open tot en met 2022. Bernardus Golf zal de komende drie jaar de locatie zijn van het KLM Open
[Commercial Review] Folkert Langeveld: Samsung en T-Mobile, KIA, KLM en Unox
11-11-2019 | 10:01:00
De ambitie van het House of no limits-project van Samsung en T-Mobile maakt het voor mij al direct een opvallende en spannende gebeurtenis. Een film? Op YouTube? Met al deze bekende namen? Fred Teeven? Het bevat alle elementen die YouTube en social leuk maken
[Onderzoek] Quadia: Albert Heijn actiefste merk in online video
15-10-2019 | 11:05:59
Albert Heijn is het actiefste merk van Nederland op het gebied van online video. Dat blijkt uit de Branding Broadcasting Barometer, een onderzoek dat is uitgevoerd door Quadia. Ziggo en Heineken eindigen op de tweede en derde plek
Geen plastic waterflessen te koop op KLM Open
09-09-2019 | 09:57:20
Het KLM Open gaat samen met partners KLM en ING Private Banking de strijd aan tegen single use plastic. Tijdens de honderdste editie van het KLM Open wordt voor de eerste keer geen plastic waterflessen aan het publiek verkocht
Jumbo Golf retail partner 100ste KLM Open
19-07-2019 | 18:00:00
Jumbo Golf is dit jaar retailpartner van het KLM Open golftoernooi. De honderdste editie van het KLM Open vindt plaats van 12 tot en met 15 september 2019 op golfbaan The International in Amsterdam
KLM adviseert klanten via Amazon Alexa
26-06-2019 | 13:28:00
KLM lanceert een inspiratieservice op de slimme speaker Amazon Alexa. In een gesprek met KLM’s bot krijgen klanten advies over reisbestemmingen. Hierbij worden beeld en gesproken tekst gecombineerd en krijgt de gebruiker direct de prijs van het vliegticket te horen.
KLM lanceert WhatsApp-service Family Updates
14-12-2018 | 09:59:00
Goed nieuws voor alle vaders, moeders, opa’s, oma’s, vrienden en vriendinnen van KLM-passagiers. KLM lanceert Family Updates. Met Family Updates kan een passagier een WhatsAppgroep starten, waarin KLM zijn uitgenodigde vrienden en familieleden op de hoogte houdt van de vluchtstatus
KLM richt campagne op Chinese millenials
19-11-2018 | 10:43:00
KLM lanceert de campagne Never Done in China. Doel van de campagne is KLM's naamsbekendheid in China te vergroten, vooral bij jongere doelgroepen
KLM & DDB & Tribal Amsterdam voeren campagne met We are an Airline
06-11-2018 | 10:53:00
Uit onderzoek is gebleken dat 46 procent van Duitsland niet weet dat KLM een airline is. Om mensen duidelijk te maken wat KLM is, heeft de luchtvaartmaatschappij in samenwerking met DDB & Tribal Amsterdam op een vernieuwende manier campagne gevoerd
KLM lanceert voicediensten op Google Home
25-10-2018 | 12:32:00
KLM biedt vier Nederlandstalige spraakgestuurde diensten aan. Via de Google Home, de slimme speaker en spraakassistent van Google, die sinds 24 oktober in Nederland te koop is, helpt KLM haar klanten bij het thuis plannen en voorbereiden van hun reis
KLM launches worldwide campaign
19-10-2018 | 10:47:00
This autumn, you’re likely to find yourself face-to-face with KLM’s new brand campaign in one of many forms: online, outdoors on billboards, or even on Times Square in New York. Pursuing this campaign, KLM aims to show that a warm
KLM en de Persgroep bouwen samenwerking verder uit
16-10-2018 | 08:09:00
De Persgroep en KLM Nederland verlengen hun samenwerking rond Europa Onontdekt voor de komende twee jaar. In dit format worden via diverse media reisbestemmingen op een originele wijze besprok
Hearst Create en KLM intensiveren samenwerking
27-09-2018 | 11:52:00
Vanaf dit najaar worden KLM’s Flying Dutchman, het loyalty magazine voor frequent flyers en het inflight shopping magazine Sky High Collection door Hearst Create gemaakt. Deze maand ligt het eerste nummer van Sky High Collection op de KLM-vluchten
KLM vernieuwt app: nu met met Milestones
14-06-2018 | 12:26:00
In de vernieuwde versie van KLM’s mobiele app, versie 9.6, wordt de toepassing Milestones gepresenteerd. Hiermee kan elke klant in zijn profiel zien hoe vaak, hoe lang en naar welke bestemmingen is gevlogen met KLM

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie