Supermarkt-app Crisp en maaltijdbox De Krat gaan samen

App-only supermarkt Crisp en maaltijdbox De Krat gaan samen verder in de missie om beter eten mogelijk te maken voor meer mensen. 

De Krat biedt al 10 jaar een box die veelal biologische producten bevat die direct bij de boer vandaan komen. Sinds 2015 heeft het bedrijf een B Corp-certificering.

Tessa Venker, directeur van De Krat: "Wat je eet, moet je kunnen vertrouwen. Consumenten zoeken steeds vaker naar lokale en duurzame producten. Zij willen gezond en gevarieerd eten uit het seizoen, van onze eigen Nederlandse boeren. Met die gedeelde filosofie schoven we bij Crisp aan tafel en zagen we een perfecte match en een logische kruisbestuiving. Met de logistieke slagkracht en digitale expertise van Crisp kan een nog grotere groep mensen genieten van beter eten. Daarmee maken we samen de meeste impact."

Flexibel maaltijdbox-abonnement

Eric Klaassen, medeoprichter van Crisp: "De Krat is een sterk, financieel gezond en winstgevend bedrijf met een zeer loyale, groeiende klantenkring. Maar het is vooral een prachtig voorbeeld van lokaal ondernemerschap en een product dat het waard is om beschikbaar te maken voor veel meer mensen." 

In september kondigde Crisp de acquisitie van lokale leverancier De Eetfabriek aan, waarmee Crisp vers bereide, kant-en-klare maaltijden uit eigen keuken aanbiedt. 

www.crisp.nl

www.dekrat.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.