STROOM verwelkomt Bisolvon en Allegra (Centrafarm)

Centrafarm, bekend van merken als Bisolvon en Allegra, heeft mediabureau STROOM verkozen voor alle mediastrategie, -planning en -inkoop. STROOM is onderdeel van Candid.

Centrafarm is producent van generieke geneesmiddelen, specialties & biosimilarsen en Consumer Healthcare (OTC geneesmiddelen en merken) in Nederland. Centrafarm is als dochteronderneming van het wereldwijd opererende STADA Arzneimittel AG.

Mediabureau STROOM staat het bedrijf bij van strategie tot executie. Bij het plannen van de campagnes wordt in de timing rekening gehouden met reeds geplande retail activiteiten zoals folderplaatsingen, activaties op de winkelvloer en schapaankleding. De branding wordt daar omheen gepland, voor een optimaal effect waarbij het merk de sales versterkt; een Dual Duty strategie.

Erik Pruijsen, Commercial Lead Consumer Healthcare Centrafarm: “STROOM laat zien dat het op de bal zit met een goede mediastrategie vanuit een mooie balans van merk en performance. Rekening houdend met de traditionele seasonality en de veranderende markt. Heel blij met deze nieuwe samenwerking. We kijken uit naar effectieve mediacampagnes voor Bisolvon en Allegra.”

Martijn Jaartsveld, Strategy Director STROOM: “De coronacrisis heeft overal impact, zo ook op de timing en communicatie van farmaceutische bedrijven. De spelregels veranderen bijvoorbeeld binnen het griepseizoen door de quarantaine maatregelen, STROOM kan daar goed en flexibel op inspelen. We zijn enorm blij met deze nieuwe klant.”

www.stroom.com
www.centrafarm.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.