STROOM verwelkomt Bisolvon en Allegra (Centrafarm)

Centrafarm, bekend van merken als Bisolvon en Allegra, heeft mediabureau STROOM verkozen voor alle mediastrategie, -planning en -inkoop. STROOM is onderdeel van Candid.

Centrafarm is producent van generieke geneesmiddelen, specialties & biosimilarsen en Consumer Healthcare (OTC geneesmiddelen en merken) in Nederland. Centrafarm is als dochteronderneming van het wereldwijd opererende STADA Arzneimittel AG.

Mediabureau STROOM staat het bedrijf bij van strategie tot executie. Bij het plannen van de campagnes wordt in de timing rekening gehouden met reeds geplande retail activiteiten zoals folderplaatsingen, activaties op de winkelvloer en schapaankleding. De branding wordt daar omheen gepland, voor een optimaal effect waarbij het merk de sales versterkt; een Dual Duty strategie.

Erik Pruijsen, Commercial Lead Consumer Healthcare Centrafarm: “STROOM laat zien dat het op de bal zit met een goede mediastrategie vanuit een mooie balans van merk en performance. Rekening houdend met de traditionele seasonality en de veranderende markt. Heel blij met deze nieuwe samenwerking. We kijken uit naar effectieve mediacampagnes voor Bisolvon en Allegra.”

Martijn Jaartsveld, Strategy Director STROOM: “De coronacrisis heeft overal impact, zo ook op de timing en communicatie van farmaceutische bedrijven. De spelregels veranderen bijvoorbeeld binnen het griepseizoen door de quarantaine maatregelen, STROOM kan daar goed en flexibel op inspelen. We zijn enorm blij met deze nieuwe klant.”

www.stroom.com
www.centrafarm.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne

10-09-2025 | 09:58:46
Met een knipoog naar campagnes met beroemdheden suggereert de keten dat de burger smaakt alsof hij door een topchef is gemaakt

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer

10-09-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Audio Campaign Producer - Amsterdam

DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken

10-09-2025 | 09:07:26
Het gaat om Pas-op-Poppen die weggebruikers aansporen hun snelheid te verlagen waar kinderen buitenspelen

[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account

10-09-2025 | 08:45:00
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account

Media Reverse, B.R.A.I.N. en Altermedia starten Nee betekent nee-campagne

10-09-2025 | 08:36:00
Het doel is zowel bewustwording vergroten als concreet gedrag beïnvloeden bij potentiële daders en hun omgeving.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.