STROOM & De Media Maatschap gaan samen verder

STROOM en De Media Maatschap (DMM) gaan samen verder onder de naam STROOM – Energie voor groei. Vanaf oktober 2021 is DMM aangesloten bij het Candid-platform en zijn de eerste stappen gezet richting een verregaande samenwerking met STROOM.

De dagelijkse leiding van het nieuwe STROOM wordt gevormd door Samantha Catsburg (Agency lead Rotterdam), Willem-Jan Nouwens (Agency lead Amsterdam) en Martijn Jaartsveld (Strategy Director).

Samantha Catsburg: “We zien veel voordelen omdat er een synergie-effect ontstaat waarmee we onze klanten nog beter kunnen bedienen. In een markt die steeds complexer wordt, mede door de consolidaties en de versnipperde mediaconsumptie, is het belangrijk om de klant volledig te kunnen adviseren en te begeleiden. De schaalgrootte maakt het makkelijker om te investeren in nieuwe diensten en producten om onze klanten te laten groeien.”

Vloeiende integratie

Willem-Jan Nouwens: “STROOM en DMM hebben eenzelfde soort DNA. Hierdoor verloopt de integratie van beide bureaus vloeiend en voelt het heel natuurlijk. Wij geloven in korte lijnen met klanten en bouwen daardoor aan lange relaties. Daarnaast staan beide bureaus bekend om hun hoge klanttevredenheid.”

Martijn Jaartsveld: “Bij STROOM zoeken we naar groei in merkbekendheid, performance en businessresultaten. Het draait daarbij niet alleen om media, we analyseren ook de merk- en marketingcommunicatie. Want hoe beter we de gehele communicatiestrategie begrijpen, hoe effectiever het media-advies is. We doen dit in nauwe samenwerking binnen de driehoek van klant, reclame– en mediabureau.”

STROOM bestaat uit 30 client consultants die dagelijks werken op klanten als Hero Nederland, Decathlon, ENGIE, Wereld Natuur Fonds, Dille&Kamille en Het Koninklijk Concertgebouw. STROOM is onderdeel van Candid: platform for growth.

www.stroom.com

www.candidplatform.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.