STROOM & De Media Maatschap gaan samen verder

STROOM en De Media Maatschap (DMM) gaan samen verder onder de naam STROOM – Energie voor groei. Vanaf oktober 2021 is DMM aangesloten bij het Candid-platform en zijn de eerste stappen gezet richting een verregaande samenwerking met STROOM.

De dagelijkse leiding van het nieuwe STROOM wordt gevormd door Samantha Catsburg (Agency lead Rotterdam), Willem-Jan Nouwens (Agency lead Amsterdam) en Martijn Jaartsveld (Strategy Director).

Samantha Catsburg: “We zien veel voordelen omdat er een synergie-effect ontstaat waarmee we onze klanten nog beter kunnen bedienen. In een markt die steeds complexer wordt, mede door de consolidaties en de versnipperde mediaconsumptie, is het belangrijk om de klant volledig te kunnen adviseren en te begeleiden. De schaalgrootte maakt het makkelijker om te investeren in nieuwe diensten en producten om onze klanten te laten groeien.”

Vloeiende integratie

Willem-Jan Nouwens: “STROOM en DMM hebben eenzelfde soort DNA. Hierdoor verloopt de integratie van beide bureaus vloeiend en voelt het heel natuurlijk. Wij geloven in korte lijnen met klanten en bouwen daardoor aan lange relaties. Daarnaast staan beide bureaus bekend om hun hoge klanttevredenheid.”

Martijn Jaartsveld: “Bij STROOM zoeken we naar groei in merkbekendheid, performance en businessresultaten. Het draait daarbij niet alleen om media, we analyseren ook de merk- en marketingcommunicatie. Want hoe beter we de gehele communicatiestrategie begrijpen, hoe effectiever het media-advies is. We doen dit in nauwe samenwerking binnen de driehoek van klant, reclame– en mediabureau.”

STROOM bestaat uit 30 client consultants die dagelijks werken op klanten als Hero Nederland, Decathlon, ENGIE, Wereld Natuur Fonds, Dille&Kamille en Het Koninklijk Concertgebouw. STROOM is onderdeel van Candid: platform for growth.

www.stroom.com

www.candidplatform.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.

Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer

08-09-2025 | 16:59:02
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.

Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet

08-09-2025 | 14:46:17
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet.

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.