Staatssecretaris Gunay Uslu: als deze kabinetsperiode voorbij is ga ik weer ondernemen

Staatssecretaris Gunay Uslu heeft in een debat aangekondigd na deze kabinetsperiode weer te gaan ondernemen en zegt daarmee aldus niet terug te zullen keren in de politiek. Gunay Uslu deed dat bij de verdediging van haar eerste wetsvoorstel dat gaat over de investeringsplicht voor streamingdiensten.

Aangesproken door PVV-kamerlid Martin Bosma over haar aangekondigde vertrek benadrukte Gunay Uslu met heel veel plezier staatssecretaris cultuur en media te zijn en ooit weer ondernemer te worden omdat dat ook ontzettend leuk is.

Gunay Uslu is sinds 10 januari 2022 voor D66 staatssecretaris en had daarvoor geen politieke ervaring, maar werkte wel jarenlang in directiefuncties bij het familiebedrijf Corendon alsmede een aantal functies in de culturele wereld. Zij heeft bij de begrotingsbehandeling media omtrent de NPO vooral een aantal onderzoeken aangekondigd, maar geen concrete beleidswijzigingen op dat vlak aangekondigd.

www.rijksoverheid.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.