SPAR de Buck in Hulst opent The Tosti Club

SPAR opent een shop-in-shop locatie van The Tosti Club in Hulst. In deze SPAR-vestiging zijn vanaf 6 mei 2021 de Echte Tosti’s verkrijgbaar. Na de succesvolle start van de shop-in-shoplocatie van The Tosti Club in Zwolle breidt SPAR het succesverhaal van de The Tosti Club verder uit. Eerder al werd deze winkel omgebouwd naar een moderne en eigentijdse 3.0 winkel waar foodservice en gemak steeds meer naar de voorgrond traden. 

Naast het reguliere foodassortiment zet SPAR groot in op foodservice en de daarbij behorende hospitality beleving voor haar gasten. Dat gebeurt door het voor klanten/gasten mogelijk te maken een vers bereide tosti van The Tosti Club of een vers belegd broodje, een verse salade of smoothie te bestellen of to go mee te nemen. Hiermee wordt ingespeeld op de behoefte van de vele scholieren die tussen de middag bij SPAR de Buck hun lunch komen halen.

SPAR nam in oktober 2020 een meerderheidsbelang in The Tosti Club. Met de overname breidt SPAR zijn marktaandeel in het segment foodservice aanzienlijk uit. 

John van de Ent, CEO: "De tosti’s van The Tosti Club zijn van hoogwaardige kwaliteit en zijn bovendien een typisch Nederlands product. Als het aan mij ligt, groeit de tosti uit tot één van onze ‘signature products’, net zoals de rookworst dat is voor de Hema."

 

De eerste locatie van The Tosti Club werd in 2015 geopend aan het Van Coothplein in Breda. Na een jaar volgde een tweede locatie ook in Breda: The Tosti Club Vlaszak. Een aantal jaren verder heeft de keten verschillende locaties, restaurants en shop-in-shops. Zelfs langs de snelwegen vind je al de Echte Tosti’s.

 

www.spar.nl
thetosticlub.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.