SowiesoHelder en Mediago lanceren SowiesoDigital

De vraag naar websites en online campagnes neemt bij communicatiebureau SowiesoHelder snel toe en het aandeel digitale business groeit mee. Vandaar de stap om het online team van SowiesoHelder samen te voegen met full service internetbureau Mediago.

Joost van Iperen, Managing Director bij SowiesoHelder en SowiesoDigital: “De kracht zit op deze manier aan twee kanten. Enerzijds is er binnen SowiesoDigital alle aandacht voor de digitale vraagstukken van onze opdrachtgevers, of dat nu websites zijn, of apps of online campagnes bijvoorbeeld. Anderzijds is er de kracht van de combinatie: SowiesoDigital kan naast de eigen digitale vakmensen ook de relevante communicatie-experts binnen SowiesoHelder aan tafel zetten. Van concept & strategie tot design, van video/animatie tot projectmanagement.”

Van bedenken tot bereiken

Vooral de strategische en conceptuele aanpak is een belangrijke factor in de manier waarop SowiesoDigital zich profileert en onderscheidt van veel webbureaus. Erwin Schmidt, Digital Director bij SowiesoDigital: “We werken in 4 fasen: bedenken, bouwen, beheren, bereiken. Vier simpele woorden. Maar een wereld van verschil. Door niet alleen in techniek, in wireframes en 'enen en nullen’ te denken, creëren we bij SowiesoDigital digitale platforms die bereiken. In de eerste plaats je gewenste doelgroep. Maar uiteindelijk waar het allemaal om draait: resultaat. Meer traffic? Leads? Omzet? Welk digitaal middel je ook inzet, je doelen staan bij ons centraal. We bouwen je bereik."

www.sowiesohelder.nl

www.sowiesodigital.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.