SowiesoHelder en Mediago lanceren SowiesoDigital

De vraag naar websites en online campagnes neemt bij communicatiebureau SowiesoHelder snel toe en het aandeel digitale business groeit mee. Vandaar de stap om het online team van SowiesoHelder samen te voegen met full service internetbureau Mediago.

Joost van Iperen, Managing Director bij SowiesoHelder en SowiesoDigital: “De kracht zit op deze manier aan twee kanten. Enerzijds is er binnen SowiesoDigital alle aandacht voor de digitale vraagstukken van onze opdrachtgevers, of dat nu websites zijn, of apps of online campagnes bijvoorbeeld. Anderzijds is er de kracht van de combinatie: SowiesoDigital kan naast de eigen digitale vakmensen ook de relevante communicatie-experts binnen SowiesoHelder aan tafel zetten. Van concept & strategie tot design, van video/animatie tot projectmanagement.”

Van bedenken tot bereiken

Vooral de strategische en conceptuele aanpak is een belangrijke factor in de manier waarop SowiesoDigital zich profileert en onderscheidt van veel webbureaus. Erwin Schmidt, Digital Director bij SowiesoDigital: “We werken in 4 fasen: bedenken, bouwen, beheren, bereiken. Vier simpele woorden. Maar een wereld van verschil. Door niet alleen in techniek, in wireframes en 'enen en nullen’ te denken, creëren we bij SowiesoDigital digitale platforms die bereiken. In de eerste plaats je gewenste doelgroep. Maar uiteindelijk waar het allemaal om draait: resultaat. Meer traffic? Leads? Omzet? Welk digitaal middel je ook inzet, je doelen staan bij ons centraal. We bouwen je bereik."

www.sowiesohelder.nl

www.sowiesodigital.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.