Smitsloo Groep sponsort Nationale Haring Smaaktest

De Smitsloo Groep is vanaf dit jaar de hoofdsponsor van de Nationale Haring Smaaktest. Deze consumenten smaaktest is de enige in zijn soort. Prominente proevers beoordelen de nieuwe haring van dat jaar.

De smaaktest is een eerlijke krachtmeting tussen vis-professionals. Van mensen met hart voor een goed product, die dat graag aan hun klanten willen laten weten. Deze filosofie past goed bij de Smitsloo Groep. Dat bedrijf is gericht op de ontwikkeling en verduurzaming van bijzondere vastgoedprojecten en heeft het ruime ervaring met het restaureren en onderhouden van gebouwen, waaronder bekende (rijks)monumenten als Kasteel de Binckhorst in Den Haag, de buitenplaats Ter Wadding in Voorschoten en het Dudok-complex aan de Witte Singel in Leiden.

Het bedrijf heeft daarnaast ook een eigen portefeuille, met winkelcentra, moderne kantoren en bedrijfsgebouwen. Door de voorgenomen meerjarige samenwerking verandert de naam van het evenement in Smitsloo Groep Nationale Haring Smaaktest.

Menno Smitsloo, directeur van de Smitsloo Groep: “De haring smaaktest heeft zich tot een culinair cultuur evenement ontwikkeld, waar consumenten ook wat aan hebben. Ik blijf graag betrokken bij maatschappelijke zaken. Daarom ben ik sponsor van meerdere cultuurprojecten in de Leidse regio. En haring maakt al sinds de Middeleeuwen deel uit van de Hollandse cultuur.”

www.smitsloogroep.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.

[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer

24-09-2025 | 08:00:00
Alfred  is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.