Slingshot Ventures kiest Marcommit als pr-partner

Slingshot Ventures heeft Marcommit gekozen als pr-partner om de naamsbekendheid en de marktpositie van de durfkapitaalverstrekker te verstevigen en verder uit te bouwen. Ook gaat Marcommit de organisatie ondersteunen bij de social media activiteiten.
 
Slingshot Ventures, dat onder leiding staat van investeerders Tom Kist en Marco Pieters, verstrekt groeikapitaal aan consumer-tech bedrijven in de seed, early growth en growth fase. De kapitaalverstrekker investeert in snelgroeiende bedrijven die voldoen aan de belangrijkste kenmerken van Slingshot: een sterk merk, een tevreden klantenkring en gezonde marges.
 
Slingshot beheert momenteel een portefeuille van meerdere investeringen, veelal met Nederlandse basis en een internationale ambitie. Het Slingshot portfolio bestaat onder andere uit Chronext (online luxe horlogemarktplaats), Boldking (online scheerbedrijf), Stox Energy Socks (compressiesokken voor sport en dagelijks gebruik), Swishfund (online MKB kredietverstrekker), Temper (online marktplaats voor freelancers), Naduvi (online outlet voor home & living), Wild Cosmetics (navulbare deodorant) en Wasteless  (dynamische prijsoplossing voor supermarkten).

Tom Kist, founder en managing partner van Slingshot: “Nu wij het kapitaal uit een tweede investeringsfonds aan het werk zetten, vonden we het tijd worden om meer naar buiten te treden en ons sterker te profileren. Onze ambities zijn sky high waarbij wij onze positie in het consumentgerichte investeringslandschap de komende periode verder willen versterken. We kunnen daarbij de pr- en media expertise van Marcommit heel goed gebruiken in aanvulling op onze werkzaamheden.”
 
Maartje Grossouw, managing director bij Marcommit: “Onze eerste kennismaking met Slingshot gaf ons direct veel energie. De passie van het energieke en talentvolle team werkt aanstekelijk. Daarnaast investeert Slingshot in mooie merken die veel potentie hebben. We hebben veel zin in deze mooie samenwerking.”

www.marcommit.nl
www.slingshot.ventures


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.