Serviceplan Make en Lancôme bundelen krachten
Serviceplan Make heeft meegewerkt aan de lancering van Lancôme's nieuwste geur, La Vie est Belle L'Elixir. Het bureau heeft het creatieve concept, oorspronkelijk ontworpen in Parijs, aangepast en gelokaliseerd voor de Belgische en Nederlandse markt.
Van opvallende roltrapontwerpen in exclusieve warenhuizen zoals Inno en Douglas, tot gedurfde raamstickers en complete point-of-sale (POS) materialen, het bureau wilde ervoor zorgen dat de originele visie perfect aansloot bij het lokale publiek.
Een sleutelrol in dit project was weggelegd voor Zaïa Tachfit, die als zowel designer als projectmanager zorgde voor de uitvoering van het lokalisatieproces. Met haar kennis van Lancôme's merkidentiteit wilde ze waarborgen dat elk detail in lijn was met de sfeer van het merk en kon ze tegelijk de uitingen aanpassen voor de lokale markt.
Credits:
Managing Director: Monia Kayila | Account Lead: Tatevik Petrosyan – Zina Chénani | Studio Manager: Véronique Renier | Grafisch Ontwerper & Projectmanager: Zaïa Tachfit
Serviceplan introduceert House of Communication in het VK
[Vacatures] Serviceplan Group zoekt een Digital Consultant bij Mediaplus
Lidl met Nederlandse versie internationale kerstcampagne
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Digital Campaign Manager bij Mediaplus
Serviceplan Group CMO Barometer: Nederlandse CMO’s temperen optimisme
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien