SBS6 introduceert realityserie Mitchel aan de Maas

Hij haalt geluk uit kleine dingen, leeft in het moment en heeft energie voor tien: de Rotterdamse stadsbeheerder Mitchel Viljeer. Trots op zijn werk, op de stad en op de mensen die voor de stad zorgen, de stad veilig maken en schoonhouden: vuilnismannen en -vrouwen, reinigers en gladheidsbestrijders.

Mitchel aan de Maas

In de realityserie Mitchel aan de Maas volgen we de energieke Mitchel bij werkzaamheden binnen de gemeente die door zijn ogen van uitzonderlijke schoonheid zijn, en zien we hoe hij zich met zijn collega’s voorbereidt op evenementen als Feyenoord-Ajax, de marathon van Rotterdam en het bezoek van de koninklijke familie op Koningsdag 2023. Mitchel aan de Maas is vanaf 11 april iedere dinsdag om 20:30 uur te zien op SBS6.

Mitchel genoot in 2021 landelijke bekendheid met een vlog waarin hij vastlegde hoe hij met collega’s in het holst van de nacht de besneeuwde wegen van Rotterdam begaanbaar maakte. Met zijn collega’s laat Mitchel in Mitchel aan de Maas zien hoe mooi wereldstad Rotterdam is en stelt hij ons voor aan haar markante inwoners. Elke dag zetten zij zich met elkaar in om Rotterdam gezellig en leefbaar te houden. Ze dragen zorg voor alle bruggen, tunnels en bomen, voor milieuhandhaving, afvalinzameling en het reinigen van straten en pleinen. 

Zomercarnaval Rotterdam

In de eerste aflevering van Mitchel aan de Maas maken we kennis met Mitchel en zijn helden, want dat zijn z’n collega’s voor hem. Zij zijn niet alleen verantwoordelijk voor het schoonhouden van de stad, ook dragen zij bij aan het in goede banen leiden van evenementen. Zo staat Zomercarnaval Rotterdam voor de deur, middenin het centrum. Direct staat Mitchel voor een enorme uitdaging: het opruimen van de honderdduizenden kokosnoten die straks door de straten rollen. Lukt het Mitchel om Rotterdam op tijd klaar te hebben voor dit kleurrijke feest?

Mitchel aan de Maas
wordt geproduceerd door Het Volk en geregisseerd door Timon Moll, de regisseur van onder meer Chateau Meiland.

Foto: Wessel de Groot

www.talpanetwork.com

www.kijk.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public wint pitch Almhof

26-11-2025 | 18:05:00
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.