SBS6 begint het jaar opgeruimd met Je Huis Op Orde

Na een succesvol eerste seizoen, keren Viktor Brand en zijn team terug met een nieuwe reeks van Je Huis Op Orde. In iedere aflevering ruimen zij het huis van een gezin grondig op.

Je Huis Op Orde

Door de jaren heen en door allerlei verschillende omstandigheden hebben deze gezinnen ontzettend veel spullen verzameld. Achter deze enorme berg spullen, schuilt vaak een persoonlijk of emotioneel verhaal. Om overzicht en rust voor hen te creëren, worden alle spullen uit huis gehaald en uitgestald in een grote loods. Daar nemen de gezinnen afscheid van een groot deel van deze spullen, waarna het team de overgebleven spullen geordend en efficiënt terug in het huis plaatst. 

Viktor Brand: "In Heemstede komen we bij Esther en Jacob thuis. Een paar maanden eerder is er bij Esther borstkanker geconstateerd en tijdens de zware behandelingen is het voor het gezin vooral belangrijk om tijd met elkaar door te brengen, in een opgeruimd huis. Maar soms zorgt de rommel in huis ook voor spanningen binnen een gezin. Zo komen we bij een gezin waarvan de twee oudste kinderen al het huis uit zijn, maar het huis alsnog bezaaid ligt met speelgoed. Ronald, de man des huizes, werkt namelijk vanuit huis als gastouder, maar dit zorgt voor frictie tussen hem en zijn vrouw Manon. Doordat we alle spullen uitstallen in onze loods van 2000 m2 krijgen de gezinnen weer overzicht. Samen kijken we wat er echt nodig is, wat verkocht of gedoneerd kan worden en wat naar recycling kan. En uiteraard krijgen de kijkers ook dit seizoen weer volop praktische tips van het dreamteam."

Je Huis Op Orde is gebaseerd op het BBC-programma Sort Your Life Out, wordt geproduceerd door IDTV en is vanaf woensdag 4 januari om 20.30 uur te zien op SBS6.

www.kijk.nl

www.talpanetwork.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public wint pitch Almhof

26-11-2025 | 18:05:00
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.