Saskia Wagenmakers Managing Director Reprise Digital bij Mediabrands

Mediabrands heeft Saskia Wagenmakers per 1 oktober 2022 aangesteld als Managing Director van Reprise Digital, het digitale marketing en performance label van Mediabrands.

Reprise Digital werkt voor eigen klanten en voor klanten van de media en consultancy labels van Mediabrands; Initiative en UM. Daarnaast is Nederland, met kantoren in Amsterdam en Groningen, de e-commerce hub voor Europa.

Saskia Wagenmakers was hiervoor onder andere werkzaam als managing director bij iProspect/Dentsu en als CCO bij Candid, daarnaast is ze Board Member bij VIA. Zij volgt Stijn Fien op, die Performance Lead binnen Mediabrands wordt op een groot internationaal sportmerk.

Digital Growth versterken

Julius Minnaar, CEO Mediabrands Benelux: “Saskia is een vakvrouw, ze heeft een schat aan kennis en ervaring en ze is de juiste persoon om Reprise als Partner in Digital Growth verder te versterken. Ik kijk enorm uit naar onze hernieuwde samenwerking”.

Saskia Wagenmakers: “Heerlijk om weer een digitale club te mogen leiden! Daar zit toch echt mijn passie: onze klanten helpen bij hun digitale groei en elke dag samenwerken met gepassioneerde collega’s, in een vakgebied en wereld die continu in verandering is. Voor mij belangrijk om onze mensen en klanten ook cross mediaal en internationaal te kunnen laten ontwikkelen. Mediabrands heeft daarvoor alles in huis.”

www.ipgmediabrands.com

www.reprisedigital.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.