Sanne Tolsma aan de slag als CSD bij Wunderman Thompson

Sanne Tolsma is aangesteld als Client Services Director (CSD) bij Wunderman Thompson Amsterdam. Ze is daarmee verantwoordelijk voor een groot deel van de klanten, onder andere PLUS en Mazda.

Sanne Tolsma komt bij ALFRED vandaan, waar zij CSD was én via MullenLowe ALFRED als International Business Director leiding gaf aan internationale klanten. Ze werkte in haar carrière voor verschillende merken als Unilever, Upfield, Grolsch en HEMA.

Sanne Tolsma: “Ik wil merken helpen groeien. Ik houd van de magie die ontstaat als de juiste strategie en de beste creatie samenkomen. Door ook resources en budgetten slim en efficiënt in te zetten, maak je maximale impact voor je business.”

Anita Lotten, Managing Director van Wunderman Thompson: “Met de komst van Sanne zetten we als bureau een volgende stap. Sanne is een bijzonder goede vakvrouw, een verbinder pur sang. Met haar positieve houding en oplossend vermogen is zij een enorme toevoeging aan het Wunderman Thompson team. Daar zijn we trots op.”

www.wundermanthompson.com
www.wpp.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.