
Sanne Tolsma aan de slag als CSD bij Wunderman Thompson
Sanne Tolsma is aangesteld als Client Services Director (CSD) bij Wunderman Thompson Amsterdam. Ze is daarmee verantwoordelijk voor een groot deel van de klanten, onder andere PLUS en Mazda.
Sanne Tolsma komt bij ALFRED vandaan, waar zij CSD was én via MullenLowe ALFRED als International Business Director leiding gaf aan internationale klanten. Ze werkte in haar carrière voor verschillende merken als Unilever, Upfield, Grolsch en HEMA.
Sanne Tolsma: “Ik wil merken helpen groeien. Ik houd van de magie die ontstaat als de juiste strategie en de beste creatie samenkomen. Door ook resources en budgetten slim en efficiënt in te zetten, maak je maximale impact voor je business.”
Anita Lotten, Managing Director van Wunderman Thompson: “Met de komst van Sanne zetten we als bureau een volgende stap. Sanne is een bijzonder goede vakvrouw, een verbinder pur sang. Met haar positieve houding en oplossend vermogen is zij een enorme toevoeging aan het Wunderman Thompson team. Daar zijn we trots op.”
www.wundermanthompson.com
www.wpp.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert