Sanne Tolsma aan de slag als CSD bij Wunderman Thompson

Sanne Tolsma is aangesteld als Client Services Director (CSD) bij Wunderman Thompson Amsterdam. Ze is daarmee verantwoordelijk voor een groot deel van de klanten, onder andere PLUS en Mazda.

Sanne Tolsma komt bij ALFRED vandaan, waar zij CSD was én via MullenLowe ALFRED als International Business Director leiding gaf aan internationale klanten. Ze werkte in haar carrière voor verschillende merken als Unilever, Upfield, Grolsch en HEMA.

Sanne Tolsma: “Ik wil merken helpen groeien. Ik houd van de magie die ontstaat als de juiste strategie en de beste creatie samenkomen. Door ook resources en budgetten slim en efficiënt in te zetten, maak je maximale impact voor je business.”

Anita Lotten, Managing Director van Wunderman Thompson: “Met de komst van Sanne zetten we als bureau een volgende stap. Sanne is een bijzonder goede vakvrouw, een verbinder pur sang. Met haar positieve houding en oplossend vermogen is zij een enorme toevoeging aan het Wunderman Thompson team. Daar zijn we trots op.”

www.wundermanthompson.com
www.wpp.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.