Samsung Electronics launches global campaign for its TV, The Serif

Samsung Electronics has partnered with iconic brands to launch the “What’s on The Serif?” for its TV, The Serif.

Co-created with French furniture designers Ronan & Erwan Bouroullec, The Serif was first introduced in 2016 and gained acclaim as a furniture-like TV with its distinctive I-shaped design.

Back in the day when cathode-ray tube televisions flourished, consumers would showcase personal mementos and framed photographs on top of their televisions. However, as TV displays became thinner over the last several years, this was no longer an option.

Inspired by rapidly changing trends, Samsung launches this innovative campaign highlighting The Serif’s unique design characteristics that evoke pleasant nostalgia with a retro appeal.

High-profile fashion, beauty and lifestyle brands will join the campaign to demonstrate support. Companies including LEGO, AMOREPACIFIC, Heinz, Sticky Monster Lab, GoolyGooly, Alessi and Callaway Golf will release unique hashtags.

www.samsung.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bob Koigi

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.