Rodger Werkhoven: Fiets naar je werk-dag

Het is geen rocket science om te bedenken dat fietsen de beste manier is om naar je werk te gaan, als je in Nederland woont en werkt.

Vandaag steun ik dus de Nederlandse Fiets Naar Je Werk-Dag. Een landelijke actie die werknemers aanmoedigt om gemotoriseerd vervoer in te ruilen voor een fietsrit naar het werk.

Het doel is natuurlijk om een gezonder woon-werkverkeer, leefstijl te bevorderen, verkeersdrukte te verminderen en bij te dragen aan een duurzamere leefomgeving. Of het nu gaat om een korte rit in de stad of een langere tocht op het platteland, Fiets naar je Werk-Dag benadrukt de voordelen van fietsen, voor individuen, bedrijven én onze prachtige planeet.

Woon je ook in Nederland en voel je je geïnspireerd? Dan raad ik aan om een bedrijfsfiets te nemen via fietsvandezaak.nl, de disruptor op dit gebied. Zij hebben het leasen van een bedrijfsfiets aanzienlijk betaalbaarder en zorgelozer gemaakt dan andere Nederlandse fietslease-initiatieven.

Mijn speciale dank gaat uit naar NASA voor het lenen van het ruimtepak, FietsvandeZaak voor het lenen van de ruimtefiets, en Another Dimension voor het sponsoren van mijn ruimterit.


Rodger Werkhoven, Creative Technologist & Artist (BA), maakte deel uit van het team dat in 2022-2023 OpenAI hielp om DALL·E en ChatGPT te ontwikkelen tot de baanbrekende tools die ze vandaag zijn. Daarnaast is hij een veelgevraagd keynote speaker over AI en impact op de creatieve industrie, cultuur, onderwijs en samenlevingen via OpenAI Talks.

www.linkedin.com/in/rodgerwerkhoven

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team

07-11-2025 | 21:52:39
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD.  We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Anne Stokvis en Thijs Bontje over creativiteit als product en meetbaar effect

07-11-2025 | 08:54:00
Bij Marketing Report TV spreken we met Anne Stokvis, Creative Director en partner bij N=5, en Thijs Bontje, Creative Partner bij het bureau.

[Vacatures] Follo zoekt een Team Lead SEO

07-11-2025 | 08:39:00
Follo is per direct op zoek naar Team Lead SEO - 32-40 uur | Hybride werken

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team

07-11-2025 | 21:52:39
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD.  We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.