Robot Kittens ontwikkelt Insta-filter voor BN’er First Dates

Voor de BN’er-editie van First Dates ontwikkelde Robot Kittens een Instagram-filter. Door gebruik van de filter kunnen Instagram-gebruikers zien welke deelnemende BN’er zijn of haar perfecte match is.

First Dates is een van de populairste tv-programma’s van BNNVARA, waarin singles tijdens een etentje elkaar beter leren kennen. Eerder was er tijdens Valentijnsdag al een BN’er-editie van het programma. Wegens succes zendt BNNVARA weer een special uit met nieuwe bekende koppen. Om aandacht te realiseren voor de driedelige serie heeft BNNVARA aan Robot Kittens gevraagd om een custom made Instagram-filter te maken.

Romy Manshanden, digital marketeer BNNVARA: “Het Instagram-filter is echt erg leuk geworden en maakt je ook nieuwsgierig om te zien welke bekende deelnemer aan jou gekoppeld wordt. Daarnaast is het filter ook meteen de aankondiging van welke BN’ers er deze keer mee doen aan ons programma.”

Tijmen Mulder, co-founder Robot Kittens: “Instagram-filters zijn booming! Het is sowieso een geweldige promotietool in de social mediadoelgroep ter aankondiging van producten, of in dit geval een BNNVARA-serie. Voor First Dates zijn we uitgegaan van het populaire Instagram-filter Which Disney princess are you? Het is ook telkens erg verrassend welke bekende Nederlander aan je wordt gekoppeld.”

www.bnnvara.nl
www.robotkittens.nl

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.

[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer

24-09-2025 | 08:00:00
Alfred  is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.