Reprise Nederland lanceert E-commerce hub voor EMEA

Digital marketing en performance bureau Reprise lanceert een nieuwe EMEA E-commerce Hub. Met deze hub worden merken en retailers binnen Europa, het Midden-Oosten en Afrika geholpen digitaal te groeien. Reprise adviseert daarbij op het gebied van e-commerce strategie en verzorgt daarbij de gehele uitvoering van de campagnes. Na een pitch waar 24 potentiële partners aan meededen is Reprise Nederland ook als één van de zes bureaus geselecteerd voor het Gold Partnership van Bol.com onder andere vanwege een pragmatische en datagedreven aanpak. Reprise Nederland was voorheen bekend als Traffic4u en is onderdeel van IPG Mediabrands.

Reprise helpt inmiddels circa 20 jaar bedrijven met het realiseren van groei met behulp van digitale middelen en heeft haar focus de afgelopen jaren verbreed naar groei door middel van marketplaces zoals Bol.com en Amazon in meerdere Europese landen.  Samen met de kantoren binnen het EMEA-gebied, maar ook in de Verenigde Staten, zal Reprise zich verder ontwikkelen. Daarbij zal het merken en retailers ondersteunen in het maken van de  beslissing en het ondersteunen bij het ontsluiten en realiseren van digitale groei middels de inzet van platformen en webshops. Het team staat onder leiding van Brandon Teuben en Jelmer Helderman.

Justus Wever, Performance Marketing Director Reprise Nederland: "De verkoop van goederen en diensten via digitale platformen is belangrijker dan ooit. Daarnaast zien we dat de rol van platformen als Bol.com en Amazon steeds belangrijker wordt in het leven van de consumenten, en daarmee van de bedrijven waarmee we samenwerken. Het lanceren van deze hub is een belangrijke stap om ook buiten Nederland de focus, kennis en expertise te kunnen bieden aan de kansen en uitdagingen die deze ontwikkeling bij onze klanten teweegbrengt."

Na een pitchproces waar 24 potentiële partners aan meededen is Reprise Nederland als één van de zes bureaus gekozen en mag zich nu Gold Partner van Bol.com noemen. Onder andere door de goede bestaande relatie met Bol.com, de pragmatische en full funnel aanpak en de datagedrevn manier van werken. Bol.com helpt ondernemers die verkopen via platformen en daarbij gebruik willen maken van een digitaal bureau, bij de keuze voor een bureau dat past bij de behoefte en het type verkooppartner. Ze bieden een certified partnership met een bijbehorend partnerprogramma voor partijen die digitaal ondersteuning bieden aan de verkopers. Deze partijen helpen de verkopers met als uiteindelijke doel om meer te verkopen op het bol.com platform. Het partnerprogramma bestaat onder andere uit een aantal meetings waarbij het delen van kennis en optimaliseren van de samenwerking centraal staat.

Mark Wernsen, Strategic Account Developer Servicepartners bol.com: “Bol.com heeft Reprise na een uitvoerig selectieproces gekozen als één van de Gold partners in het partnerprogramma voor marketplace agencies. Reprise heeft zich onderscheiden door haar sterke visie op het kanaal marketplaces en een propositie die getuigt van veel kennis en ervaring binnen e-commerce. De combinatie van een agency met enerzijds een wereldwijd kennisnetwerk van digital marketingspecialisten en anderzijds een zeer lokale en pragmatische aanpak past uitstekend bij bol.com en onze verkooppartners. We zijn er dan ook van overtuigd dat Reprise van toegevoegde waarde kan zijn als het gaat om de groei van onze verkooppartners.”

www.reprisedigital.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.

ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform

04-09-2025 | 12:43:00
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.

Masha Kodden CMO De Koffiejongens

04-09-2025 | 12:37:00
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.