Reinier Breij naar Mediaxplain

Marketing- en mediabureau Mediaxplain* verzorgt voortaan de gehele backoffice rondom media buying zelf. In dit kader heeft het bureau Reinier Breij aangetrokken als nieuwe Trading Manager. Hij is in deze rol verantwoordelijk voor onderhandelingen met uitgevers van verschillende mediumtypes. Daarnaast houdt Reinier Breij zich bezig met onder andere forecasting en pitches.  

Afspraken met exploitanten, media buying en optimalisatie worden sinds 2020 door Mediaxplain* zelf gedaan. Voorheen werden deze werkzaamheden voor Mediaxplain* uitgevoerd door Dentsu Aegis; tevens de voormalige werkgever van Reinier Breij waar hij 12,5 jaar werkzaam was als Trading Manager Digital.

Reinier Breij: "Mijn focus lag voorheen op online en print. Bij Mediaxplain* ben ik verantwoordelijk voor de gehele media buying. Een uitdaging die ik met beide handen aangrijp. Het grote verschil is dat er hier geen sprake is van een global bureau, maar dat alle beslissingen worden gemaakt vanuit het kantoor in Amsterdam. Korte lijnen, waar media echt voorop staat."

www.mediaxplain.nl

 R


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Salsa Shop kiest New Story als digitaal bureau

30-09-2025 | 18:18:00
Met plannen voor uitbreiding in Nederland en daarbuiten wil Salsa Shop zijn digitale fundament versterken

The Kitchen, Dentsu en PRSSKD werken samen aan Heinz-campagne

30-09-2025 | 17:42:00
Heinz mengt zich de komende weken in de campagnekoorts met het grote Friet vs. Patat debat 2025.

mønaerk produceert Organic-campagne voor Prominent

30-09-2025 | 16:14:37
Prominent zet rust en zitcomfort centraal tijdens de woonmaand en presenteert de Organic collectie.

Dawn ontwikkelt merkidentiteit voor Wehkamp

30-09-2025 | 11:42:44
Wehkamp heeft een nieuwe merkidentiteit geïntroduceerd: Altijd Wehkamp, sinds 1952.

Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding

30-09-2025 | 11:27:00
Daarmee wil Heineken het spanningsveld doorbreken waarin moderne steden wel zijn gebouwd voor verbinding
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.