Rainbow Collection ontwikkelt campagne Lazy Vegan

Rainbow Collection ontwikkelt de campagne It only takes 8 minutes to save the planet voor Amsterdamse startup Lazy Vegan. Met de campagne willen ze Nederland motiveren om te kiezen voor plantaardig en milieubewust eten. Het bedrijf biedt diverse panklare maaltijden aan die binnen 8 minuten op tafel staan. De campagne wordt verspreid door middel van online video’s, advertenties en abri’s door het land.

Rainbow Collection

Bij Rainbow Collection was Piet Berkers verantwoordelijk voor het design en Lizet Deutekom voor de copy. In totaal verschijnen er 1000 abri’s door het land, voornamelijk in de grote steden. Ook worden er video’s ingezet op social media die inzichtelijk maken waar de gezonde kant-en-klare diepvriesmaaltijden uit bestaan.

Bas Dijkstra, medeoprichter Lazy Vegan: “Met deze campagne willen we het Lazy Vegan merk op een speelse en rebelse manier bekender maken, waarbij het mensen meteen duidelijk wordt dat je geen consessies hoeft te doen bij het kiezen van een lekkere en gemakkelijke maaltijd. Onze maaltijden zijn een snelle en duurzame oplossing voor de drukke dagen waarop je geen tijd hebt om te koken, maar wel gezond en bewust wilt eten. Met de campagne hebben wij het voor elkaar gekregen om al deze pijlers uit te beelden, en daar zijn we heel erg trots op!"

Join the lazy revolution

Dat het niet moeilijk is om bewust te eten en daarmee ook de planeet te sparen, bewijst Lazy Vegan al sinds 2019. De startup wil iedereen op een eenvoudige manier kennis laten maken met lekker veganistisch eten, om zo een positieve impact te kunnen maken op het klimaat, dierenwelzijn en de gezondheid van de mens. Het assortiment bestaat uit zes verschillende panklare maaltijden voor 1 persoon, die in 8 minuten op tafel kunnen staan.

Alle maaltijden bevatten 100 procent natuurlijke en plantaardige ingrediënten en zitten vol verse groenten. De panklare gerechten zijn rijk aan proteïne en vrij van gluten, soja en e-nummers. Door de maaltijden in te vriezen blijven de voedingsstoffen en smaak behouden. Bovendien vindt hierdoor in de hele keten van boer tot in de pan nagenoeg geen voedselverspilling plaats. Ook is de verpakking volledig recyclebaar.

www.lazyvegan.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.