Puma presenteert gouden editie raceschoen Max Verstappen

Puma heeft een gouden editie gepresenteerd van de raceschoen van Max Verstappen. Daarmee wil het schoenenmerk de Formule 1 wereldtitel van de coureur vieren. Max Verstappen draagt de schoen tijdens een testdag in Abu Dhabi voor 2022.

Thomas Josnik, Director Business Unit PUMA Motorsport: "Wat was het een spannende seizoensfinale tussen Max Verstappen en Lewis Hamilton. Het was een grote eer om beide Puma-atleten te zien strijden om het wereldkampioenschap. Felicitaties aan Max Verstappenen het hele team voor het winnen van de wereldtitel, hoewel we natuurlijk ook de prestaties van Lewis gedurende het hele seizoen willen benadrukken. 2021 was een geweldig jaar voor de sport.”

De speciale editie van de schoen is een Speedcat Pro-model in lichtgoud. De Red Bull Racing Honda-coureur ontving de schoen tijdens de testdag in Abu Dhabi:

Max Verstappen: "Het was een intens gevecht tot de allerlaatste ronde van de race. Het voelt geweldig om nu wereldkampioen te zijn, het is een enorme teamprestatie geweest. Heel veel dank aan Puma voor de ondersteuning en het leveren van de beste racekleding sinds de allereerste dag dat ik in 2016 bij Red Bull Racing Honda kwam.”

Puma is sinds 2010 de officiële leverancier van het Red Bull Racing Honda Team. Na vier opeenvolgende wereldkampioentitels van Sebastian Vettel tussen 2010 en 2013, brengt Max Verstappen nu de vijfde wereldtitel mee naar huis in Puma race gear.  

www.puma.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.