.webp)
Publicis Groupe België wint pitch voor Campari Benelux
Na een pitch voor Aperol is Publicis Groupe België geselecteerd als creatieve partner voor Campari Benelux.
Het bureau wordt verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen van de 360° strategie en creatie, alsook voor het digitale luik, CRM, PR & influence, en de vertaling van het creatieve concept op festivals en naar de on- en off-trade kanalen.
Francesca Arcangeli, Marketing Directeur Campari Benelux: “We zijn heel enthousiast om met Publicis Groupe België samen te werken. Ze begrijpen dat Aperol meer is dan een aperitief, het is een social ervaring, iets wat duidelijk naar voren kwam in hun pitchvoorstel. Daarbij hebben hun sterke strategie en creatieve ideeën ons overtuigd dat zij de ideale partner zijn om onze ambities waar te maken.”
Flemming in campagne met LiGA: Muziek verbindt jong en oud
Publicis Groupe ontwikkelt ChatDuets voor LiGA en Flemming
Eva Holtkamp krijgt leiding over Publicis Media
Marc Verschoor CEO Serviceplan Group Netherlands
Maynards Bassetts brengt utensils tot leven in OOH
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer
DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken
[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account
Media Reverse, B.R.A.I.N. en Altermedia starten Nee betekent nee-campagne
Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien