PRMTR gaat van start als communicatiebureau voor mobiliteit en automotive

Het Edese PR-bureau PDR en Wisse Kommunikatie uit Arnhem hebben in samenwerking met de Automotive Campus in Helmond een communicatiebureau opgezet: PRMTR. Het bureau houdt zich bezig met de automotive industrie en mobiliteit. PRMTR ondersteunt niet alleen de partners in het Helmondse netwerk met pr, communicatie en marketing, maar het bureau biedt zijn diensten ook aan andere organisaties en bedrijven in de mobiliteitssector aan.
 
De plannen voor PRMTR (uit te spreken als ‘Promotor’) zijn in overleg met de Automotive Campus in Helmond uitgewerkt. De Automotive Campus wil zijn partners als service ondersteuning in communicatie aanbieden. Bij PRMTR kunnen de partners van de Automotive Campus terecht voor communicatie, pr, contentproductie, marketing en public affairs. De beide consultants van PRMTR, Frits van den Heijkant en Theo Snijders, houden donderdags tussen 11:00 en 15:00 uur een inloopspreekuur, waar de partners van het netwerk communicatievraagstukken kunnen bespreken.
 
Theo Snijders: "Wisse Kommunikatie en PDR hebben beide veel ervaring in de mobiliteitsmarkt. Die varieert van de introductie van een nieuw automodel op de Nederlandse markt en een promotiecampagne voor LPG tot en met het creëren van awareness voor de voordelen van waterstof- en autonoom rijdende auto’s. Daarnaast hebben we voor diverse dienstverleners en technische toeleveranciers in de mobiliteitsmarkt gewerkt. We denken dat er door de opkomst van nieuwe technologie, nieuwe mobiliteitsconcepten en slimme infrastructuur zowel bij bedrijven, kennisinstellingen als overheden veel behoefte aan communicatie-ondersteuning ontstaat."

Frits van den Heijkant: "Met behulp van een stakeholderanalyse en strategie versnel je innovaties. Zo creëer je steun bij doelgroepen, trendsetters, influencers en politiek. Er staan grote mobiliteitsvraagstukken voor de deur in nationale en internationale markten. Met de juiste communicatie creëer je acceptatie en draagvlak. Maar goede communicatie is erg tijdrovend. PRMTR ontzorgt bij deze communicatiewerkzaamheden; variёrend van communicatieadvies en content volgens de laatste trends tot het uitbouwen van (internationale) perscontacten. Met steun van meer dan 20 professionals kunnen we ook grotere projecten uitvoeren."
 
Dankzij de vestiging van PDR in Haag, de vestiging van Wisse Kommunikatie in Brussel, en de wereldwijde Worldcom pr Groep kan PRMTR zijn klanten ook ondersteunen bij lobbywerkzaamheden en internationale communicatie.

www.prmtr.nl

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie




 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.