Poké Perfect gaat samenwerken met Marvia

Marvia en het healthy food concept Poké Perfect gaan samenwerken. Poké Perfect zal met Marvia invulling geven aan de ambitieuze groeidoelstellingen en vestigingen ondersteunen bij de lokale marketingactiviteiten.

Poké Perfect dat in 2016 werd opgericht, heeft 11 locaties in Amsterdam, Utrecht, Almere, Haarlem, Den Bosch, Dordrecht, Leiden en Nijmegen. Nadat het bedrijf recentelijk een grote investering heeft gekregen, wil het binnen drie jaar minstens 25 locaties in de Benelux openen.

Om deze ambities te verwezenlijken focust de organisatie zich onder andere op lokale marketing. Poké Perfect werkt met enthousiaste franchisenemers, die de tools van Marvia zullen verkrijgen met handvatten om zelf lokale campagnes te runnen en hun klanten een persoonlijke en lokale service te bieden.

Quinta Witzel, een van de oprichters van Poké Perfect: "Op deze manier wordt de lokale zichtbaarheid nog beter en kunnen we ons brede en afwisselende aanbod van onze healthy fastfood concept bij meer mensen onder de aandacht brengen, zonder dat het onze lokale ondernemers veel extra tijd en mankracht kost. We merkten dat het voor iedereen lastig werd het overzicht te bewaren naast de dagelijkse gang van zaken. Het is heel handig om alle marketing en promotiematerialen op één plek te hebben. De marketingkalender, de flyers, lopende promoties - alles is voor iedereen duidelijk inzichtelijk en het is goed vooraf te plannen."

Joep Donders, CEO van Marvia: "Poké Perfect is een duurzaam food concept dat bovendien met veel lokale leveranciers werkt. Dat spreekt ons ook erg aan. Daarnaast is het gaaf om een steentje bij te kunnen dragen in het enorme succes van dit oer-Hollandse bedrijf dat internationaal steeds verder aan het uitbreiden is."

www.getmarvia.com
www.pokeperfect.nl



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.