
[Podcast] René Zeedijk over MediaScience en ZIGT, WhatsApp en de luistercijfers radio
René Zeedijk, founding partner van MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. Deze editie is een bijzondere voor René zelf: zijn bedrijf is dit jaar overgenomen door mediabureau ZIGT.
René Zeedijk: “Op 2 januari was het zover, toen hebben we een handtekening gezet voor een volledige overname door ZIGT van MediaScience. Als je kijkt naar onze klanten en de markt, gaat dit echt wel veel betekenen. De sterkte van onze bedrijven komt volledig samen in een totaalpropositie. Wij wat meer vanuit data, digital en communicatiestrategie. Wat ZIGT heeft, is dat ze al jaren een ontzettend sterke naam hebben gebouwd, mediabureau van het jaar geworden, sterk met eigen research, studio, sterke mensen op media. Ik dacht: dit moet gewoon samengaan. Ik denk dat de concurrentie best een beetje zenuwachtig is geworden hiervan.”
Luister de podcast hier:
Luister nog veel meer podcasts hier:
Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30-20:00 uur.
www.mediascience.nl
www.newbusinessradio.nl
www.zigt.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert