[Marketing Report Radio] Mark de Witte (Koninklijke De Kuyper) over Koningsdag 2020

Op 22 april 2020 stond Marketing Report Radio in het teken van Koningsdag 2020 en de coronamaatregelen. Te gast was onder anderen Mark de Witte, CEO van Koninklijke De Kuyper.

Het bedrijf is partner van De Nationale Toost, een initiatief van Peter Wybenga. De Toost vindt plaats op Koningsdag maandag 27 april en kent tal van mediapartners. Koninklijke De Kuyper was meteen enthousiast over het idee om in heel Nederland te toosten.

Mark de Witte: “We zijn een bedrijf dat 325 jaar bestaat. We hebben de festiviteiten in juni afgeblazen maar zijn wel de producent van de enige echte oranjebitter. Dus toen het idee naar ons toe kwam, hoefden we er geen seconde over na te denken om mee te doen. We vinden het belangrijk voor iedereen om af en toe een positief moment te hebben. We dragen daar graag aan bij! Ons oranjebitter past bij Koningsdag en we denken dat iedereen er ondanks alle narigheid behoefte aan heeft even stil te staan bij iets positiefs en bij het oranjegevoel.”

 Luister de podcast hier: 

Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcast

Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.

www.dekuyper.com


Luister de volledige uitzending van Marketing Report Radio van 21 april 2020 hier terug

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business


www.logitech.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.