Playground brengt bol Festivalwinkel terug naar Lowlands

Creative agency Playground ontwikkelt ook dit jaar samen met bol de Festivalwinkel op Lowlands. Het bureau vertaalt het online merk naar een fysieke winkel op de festivalcamping, met als doel gemak en service te bieden aan bezoekers.

De winkel is 24 uur per dag open en biedt producten zowel ter plekke als via order & pick-up via lowlands.bol.com. Zo hoeven bezoekers minder mee te nemen naar Biddinghuizen en kunnen zij op de camping kopen wat nodig is. Dit jaar is ook het muziekspel Hitster verkrijgbaar én te spelen op het dakterras van de winkel.

Het Magazijn als logistiek en nachtclub

Achter de winkel ligt Het Magazijn. Overdag fungeert dit als logistiek centrum voor bestellingen. In de avonduren verandert de locatie in een club met optredens van diverse artiesten.

Daarnaast is er een Leen- & Hulpservice voor bezoekers die hulp nodig hebben bij het opzetten van hun tent of die kampeerspullen missen. Op maandagochtend helpt dit team ook bij het afbreken van kampeerplekken, zodat het terrein netjes wordt achtergelaten.

Conceptuitwerking door Playground

Playground werkte ook vorig jaar aan de uitwerking van de Festivalwinkel. Volgens bol en Playground draait het om het bieden van service en entertainment op het juiste moment, zodat het verblijf op Lowlands voor bezoekers makkelijker en plezieriger wordt.

www.playground.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Marco Ophof treedt toe tot MT van 100procent

31-10-2025 | 13:33:00
Samen met Rick de Wit en Evelien Schrijver vormt hij het nieuwe leiderschapstrio dat het bureau richting de volgende groeifase leidt.

Marco Ophof: De echte doorbraak van personalisatie begint nu

06-10-2025 | 09:06:00
Personalisatie is al heel veel jaren hét modewoord in marketing. Toch bleef het vaak hangen in oppervlakkige automatisering

Verve viert 18 jaar met focus op onvervangbare merken

02-10-2025 | 11:50:00
Het bureau, onderdeel van United Playgrounds zet zichzelf neer als strategische partner voor organisaties die niet concurreren, maar leiden

Anne-Marie Twigge: Meer betekenis in een gebroken wereld

29-09-2025 | 13:02:15
Volgens Ipsos Global Trends 2025 daalde het optimisme over "jij en je familie" in één jaar met zeven punten.

Jur Baart: Zonder juniors hebben we straks geen seniors meer

25-09-2025 | 11:53:00
Ons vak zit in een stormachtige periode waarbij het steeds lastiger wordt voor net afgestudeerden om te starten bij een creatief strategisch bureau
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:00
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen

[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist

06-11-2025 | 08:13:00
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.