Pieter Bos Director of Business Development bij NP Digital

Pieter Bos wordt onder leiding van Managing Director Joris Garritsen (ex-GroupM) verantwoordelijk voor de commerciële uitrol en groei van NP Digital op de Nederlandse en Belgische markt.

Eind oktober lanceerde het internationale digitaal marketingbureau van Neil Patel een kantoor in Nederland. Het was het vijfde nieuw geopende kantoor in Europa in korte tijd. 

Indrukwekkende wereldwijde groei

Pieter Bos: "De oorsprong van het NP Digital netwerk ligt in kennisdeling en open source. Deze breng-mentaliteit zit ondanks de indrukwekkende wereldwijde groei van de afgelopen jaren nog altijd diep in het DNA van het bureau. Dat vind ik belangrijk en spreekt mij enorm aan. Des te meer omdat wij onze klanten willen helpen met de business- en performance doelstellingen van vandaag, maar ook samen met onze klanten vanuit de lange termijnaanpak willen inspelen op de kansen van morgen. Om die reis hand in hand met klanten - en ook partners - succesvol te begeleiden en het verschil te kunnen blijven maken moet je een business partner zijn, niet zomaar een supplier en dan is deze diepgewortelde client-first benadering van doorslaggevend belang."

Core oplossingen op het gebied van owned en earned media

NP Digital zal in Nederland stevig inzetten op haar core oplossingen op het gebied van owned en earned media - zoals SEO, UX/UI design en CRO - en helpt het bureau organisaties ook te anticiperen op de kansen en de toepasbaarheid voor ferformance marketing die bijvoorbeeld kunstmatige intelligentie en/of nieuwe gesloten ecosystemen met zich meebrengen.

Toonaangevend performance marketingbureau

NP Digital is een toonaangevend performance marketingbureau dat zich richt op challenger brands in het enterprise- en mid-market segment. Met eigen technologiedivisie en platform Ubersuggest, wordt NP Digital beschouwd als een van de snelst groeiende en meest bekroonde performance marketingbureaus. NP Digital blijft zich onderscheiden door het aanbieden van gratis educatieve content en marketingtechnologie. Klanten omvatten enkele van 's werelds meest prominente Fortune 500-merken en middelgrote DTC-organisaties. NP Digital is wereldwijd actief met meer dan 750 medewerkers.

www.npdigital.com/nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:00
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen

[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist

06-11-2025 | 08:13:00
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.