
Peroni Nastro Azzurro 0.0% brengt IL PITSTOP naar Nederland
Het Italiaanse biermerk Peroni Nastro Azzurro brengt
fans dichter bij de wereld van Formule 1 dan ze ooit geweest zijn samen met het
Aston Martin Formule 1 Team. Namelijk met IL PITSTOP, een activatie die alle
zintuigen prikkelt. De ervaring is gratis te bezoeken in de Westfield Mall of
The Netherlands van 1 t/m 4 september 2022.
Minder dan twintig procent van de Formule 1 fans is de afgelopen
vijf jaar op een Grand Prix geweest, nog minder hebben ooit een Formule 1-auto
van dichtbij gezien en slechts een selecte groep ervaart ooit de ware passie van
de pitbox - het kloppende hart van de Formule 1. Daar moet verandering in
komen, vindt Peroni Nastro Azzurro 0.0%.
Bezoekers krijgen de mogelijkheid een replica van de Aston
Martin Formule 1 Team-auto van dichtbij te bekijken en kunnen meedoen aan een pit
stop challenge, waarin een echte band zo snel mogelijk moet worden verwisseld.
Een soundscape-ervaring maakt het geluid van de Aston Martin Formule 1 Team
auto die IL PITSTOP binnenrijdt en zelfs de geur van het rubber is aanwezig.
Om de ervaring compleet te maken, kunnen bezoekers
tegelijkertijd de nieuwe Peroni Nastro Azzurro 0.0% proeven.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee
Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert