Peroni Nastro Azzurro 0.0% brengt IL PITSTOP naar Nederland

Het Italiaanse biermerk Peroni Nastro Azzurro brengt fans dichter bij de wereld van Formule 1 dan ze ooit geweest zijn samen met het Aston Martin Formule 1 Team. Namelijk met IL PITSTOP, een activatie die alle zintuigen prikkelt. De ervaring is gratis te bezoeken in de Westfield Mall of The Netherlands van 1 t/m 4 september 2022.

Minder dan twintig procent van de Formule 1 fans is de afgelopen vijf jaar op een Grand Prix geweest, nog minder hebben ooit een Formule 1-auto van dichtbij gezien en slechts een selecte groep ervaart ooit de ware passie van de pitbox - het kloppende hart van de Formule 1. Daar moet verandering in komen, vindt Peroni Nastro Azzurro 0.0%.

Bezoekers krijgen de mogelijkheid een replica van de Aston Martin Formule 1 Team-auto van dichtbij te bekijken en kunnen meedoen aan een pit stop challenge, waarin een echte band zo snel mogelijk moet worden verwisseld. Een soundscape-ervaring maakt het geluid van de Aston Martin Formule 1 Team auto die IL PITSTOP binnenrijdt en zelfs de geur van het rubber is aanwezig.

Om de ervaring compleet te maken, kunnen bezoekers tegelijkertijd de nieuwe Peroni Nastro Azzurro 0.0% proeven.

www.peroni.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.