Pathé verrast Fast & Furious-fans met bioscoopbezoek Fast X

Filmfans die alle voorgaande Fast & Furious titels én Hobbs & Shaw bij Pathé Thuis hebben gezien, worden verrast met twee bioscooptickets voor Fast X. Iedereen heeft nog tot en met woensdag 7 juni de tijd om de tien Fast titels te bekijken bij Pathé Thuis en zich daarmee aan te melden voor deze actie.

De filmfranchise Fast & Furious is niet alleen populair in de bioscoop. Ook bij Pathé Thuis worden alle negen eerdere titels én Hobbs & Shaws goed bekeken. De populairste titels zijn Fast 9, 8 en 7. Dit jaar is het succesvolste Fast & Furious jaar ooit bij Pathé Thuis: de eerdere 9 titels worden 25 procent vaker bekeken dan in 2022. De meest recente Fast X titel roept de Fast & Furious liefde dus alleen maar meer aan.

Winactie

Alle Pathé Thuis klanten die sinds 2017 alle negen Fast & Furious én Hobbs & Shaw titels hebben gehuurd of gekocht bij Pathé Thuis, krijgen een mail met daarin de uitnodiging om twee bioscooptickets voor Fast X te claimen. De eerste 100 Fast-fans die reageren, ontvangen twee vouchers voor Fast X in een Pathé bioscoop naar keuze.

Filmfans die nog bezig zijn met hun Fast-marathon en andere filmliefhebbers kunnen ook meedoen met de actie. De eerste 50 filmfans die vóór donderdag 8 juni ook alle negen Fast & Furious titels én Hobbs & Shaw hebben gehuurd of gekocht bij Pathé Thuis krijgen een mail met daarin twee vouchers voor Fast X in een Pathé bioscoop naar keuze.

www.pathe.nl

Lees ook:

Pathé Nederland gaat reorganiseren

06-08-2025 | 08:30:00
Pathé Nederland, de grootste boscoopketen van Nederland gaat reorganiseren. Dit bevestigt de Nederlandse vestiging van het Franse filmbedrijf tegenover Marketing Report

Pathé introduceert Mystery Classic

04-02-2025 | 18:19:00
Pathé start met Mystery Classic, een maandelijkse filmvertoning waarbij bezoekers zonder voorafgaande aankondiging een klassieker uit de filmgeschiedenis te zien krijgen.

Pathé zet campagnestrategie voort

17-01-2025 | 09:25:00
Na de lancering vorig jaar van de campagnestrategie ... beleef je samen met Pathé, kondigt Pathé aan dat deze in 2025 wordt voortgezet.

Pathé en gemeente Amsterdam trakteren 50.000 Amsterdamse scholieren en studenten op filmvoorstelling

06-01-2025 | 15:58:00
De gemeente Amsterdam en Pathé hebben Amsterdamse scholieren en studenten uitgenodigd voor een gratis filmvertoningen van Het verhaal van Nederland – Amsterdam

Frank Houben Raad van Commissarissen Pathé

02-01-2025 | 10:45:00
Hij volgt hiermee Jan Willem Sodderland op, die per 31 december 2024 afscheid nam
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam

DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati

24-10-2025 | 08:45:37
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.