Pathé kiest voor UM X Reprise voor mediastrategie

Pathé heeft UM X Reprise verkozen voor het volledige media-account. Na een bureauoriëntatie heeft Pathé gekozen om haar on- en offline media-activiteiten volledig bij UM X Reprise onder te brengen. De samenwerking omvat de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle paid kanalen in Nederland.

UM X Reprise werkt met geïntegreerde klantenteams en biedt een volledig geïntegreerde mediastrategie aan. De afgelopen twee jaar adviseerde UM Pathé op het gebied van traditionele mediastrategie en inkoop.

Yvonne Prins, Managing Partner UM Nederland: “Wij zijn super blij en trots dat Pathé voor ons heeft gekozen. Pathé waardeert onze mentaliteit, focus op lange termijn en geïntegreerde propositie. Wij kijken ernaar uit om in deze dynamische tijd samen met het team van Pathé een futureproof aanpak te ontwikkelen, waarin herstel, maar vooral groei, ambitie en vertrouwen centraal staan.”

Doron Kurz, Director Commerce Pathé: “We hebben een uitdagend jaar achter de rug, maar we kijken met vertrouwen uit naar de toekomst en we behouden grote ambities voor Pathé als merk.  Het medialandschap wordt met de opkomst van digital steeds complexer. Dat vraagt om een sterke partner die ons kan adviseren op zowel offline als onlinekanalen. De volledig geïntegreerde1 aanpak van UM X Reprise heeft ons ervan overtuigd om voor hen te kiezen.”

www.um.nl
www.pathe.nl



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.