Onno Seelen vertrekt als COO bij IPG Mediabrands

Na ruim 13 jaar heeft Onno Seelen besloten om IPG Mediabrands te verlaten. Als reden voor zijn vertrek wordt aangegeven dat hij zijn horizon wil verbreden en hiervoor zijn carrière buiten Mediabrands wenst voor te zetten. 

Onno Seelen: "Na 13 leerzame en intensieve jaren ben ik toe aan een nieuwe uitdaging. Met een nieuwe directie aan het roer voor mij een goed en logisch moment om verder te kijken en de wereld buiten IPG Mediabrands te gaan ontdekken."

In de verklaring staat: Onno is in 2010 gestart als Managing Director van Magna en heeft samen met de toenmalige directie aan de wieg gestaan van de transformatie naar het huidige IPG Mediabrands. In 2016 is Onno benoemd tot CCO en aansluitend in 2018 tot COO waarbij hij onderdeel werd van de Directie van IPG Mediabrands. Na het vertrek van Julius Minnaar als CEO van IPG Mediabrands in 2022 heeft Onno Seelen de dagelijkse leiding overgenomen. 

Onno was onder andere verantwoordelijk voor de lancering van onze propositie House of Challengers, eindverantwoordelijk voor MAGNA, Orion, MarketingSciences, het gehele operationele apparaat en heeft tijdelijk het digitale agency Reprise aangestuurd. Bovendien was Onno eindverantwoordelijk voor alle commerciële activiteiten binnen IPG Mediabrands. Onder zijn leiding zijn vele pitches gewonnen en langdurige succesvolle relaties met klanten opgebouwd.

We hebben groot respect voor wat Onno heeft bereikt. We betreuren zijn keuze maar begrijpen ook zijn wens om na 13 jaar elders zijn kennis en ervaring in te gaan zetten. We wensen hem het allerbeste bij zijn toekomstige inspanningen.

Onno Seelen was eerder werkzaam bij Ster en IP (RTL). 

www.ipgmediabrands.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Publicis Groupe wint wereldwijde mediabureaupitch van Mars

11-06-2025 | 14:35:00
Publicis Groupe neemt het wereldwijde mediabudget van Mars over van WPP. De overeenkomst, ter waarde van ongeveer 1,7 miljard dollar

TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-campagne ING

10-06-2025 | 15:22:46
In aanloop naar het EK Vrouwenvoetbal 2025 lanceert ING de campagne Van dromen naar doelen, een ode aan meiden en vrouwen die hun dromen najagen, op het veld en daarbuiten.

[Vacancy] Kinesso has a position for Addressable Consultant

06-06-2025 | 09:47:00
Kinesso is directly looking for Addressable Consultant

[Vacatures] Initiative zoekt een Campagne Manager

02-06-2025 | 08:32:00
Initiative is per direct op zoek naar een Campagne Manager

OMD Bureau van het Jaar bij AMMA Awards 2025

23-05-2025 | 08:37:00
Tijdens de AMMA Awards 2025 in Amsterdam zijn opnieuw toonaangevende mediabureaus en adverteerders bekroond voor hun prestaties.

 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.