Online Klik en Impact Media Concepts bundelen krachten

Online Klik, een performance marketingbureau uit Eindhoven, en Impact Media Concepts (IMC), een branding-, webdevelopment- en online marketingbureau uit Nuenen, zijn per 1 januari 2025 samangevoegd. Samen gaan zij verder onder de naam Online Klik. 

Een natuurlijke match

Daniëlle van Essen, oprichter van Online Klik: "We zochten al langer naar een partner om onze dienstverlening uit te breiden naar een full-service oplossing. Wat begon als een abstract idee, is uitgegroeid tot een strategische stap die onze ambitie kracht bijzet."

Jordi Hagedoorn, oprichter van IMC: "Bij IMC hebben we, naast onze online marketingwerkzaamheden, altijd met passie gewerkt aan branding en webdevelopment voor onze klanten. Door onze krachten te bundelen met Online Klik, vergroten we onze creatieve impact en versterken we ons totale aanbod in de online marketingbranche." 

Meerwaarde voor klanten

De fusie biedt volgens de fusiepartners grote voordelen voor bestaande en nieuwe klanten.

Daniëlle van Essen: "Onze klanten profiteren van een geïntegreerde aanpak waarmee we hen kunnen ondersteunen op het gebied van zowel performance marketing, branding, webdevelopment als strategisch advies. Zo kunnen we iedere klant van A tot Z helpen met hun online ambities."

Jordi Hagedoorn: "Door deze versterkte samenwerking kunnen we sneller inspelen op de veranderende behoeften in de markt en nog meer waarde toevoegen."

Loek Beeren, Operationeel Directeur van Online Klik: "Onze focus op klanttevredenheid blijft onveranderd. We begrijpen dat iedere organisatie unieke behoeften heeft en daarom blijven we die persoonlijke betrokkenheid bieden waar onze klanten op vertrouwen.”

Nieuwe locatie en leiding

Vanaf 1 januari 2025 verhuist Impact Media Concepts naar het pand van Online Klik op Sectie C, in Eindhoven. Het gecombineerde team van meer dan 35 professionals wordt geleid door een driekoppige directie: Daniëlle van Essen, algemeen directeur, Loek Beeren, operationeel directeur, Jordi Hagedoorn, commercieel directeur.

www.onlineklik.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Marelle van Beerschoten keynote spreker iO-congres

11-11-2025 | 09:58:53
Ze deelt het podium met gedragswetenschapper Michaël Van Damme en ondernemer, journalist en uitgever Alexander Klöpping.

[Vacatures] Kinesso zoekt een AV Consultant

11-11-2025 | 08:22:00
Kinesso is per direct op zoek naar een AV Consultant - Amsterdam

[Vacatures] Kinesso zoekt een Jr AV Consultant

11-11-2025 | 08:11:00
Kinesso is per direct op zoek naar een Jr AV Consultant - Amsterdam

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht

14-11-2025 | 14:12:00
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt

Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer

14-11-2025 | 12:32:20
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net

14-11-2025 | 08:36:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.