One Shoe sluit zich aan bij Intracto Group

Creative & digital agency One Shoe sluit zich aan bij de Intracto Group. Met de overname brengt One Shoe zijn expertises op het gebied van merkstrategie, campagnes, user experience design, front-end technologieën en Drupal en Laravel in binnen de groep.

Samen met Intracto Group gaat het 45-koppige team van One Shoe een bredere propositie aanbieden dan ooit tevoren, met de slagkracht van een grote organisatie. 

Michel van Velde, oprichter en CEO One Shoe: "De keuze voor Intracto Group geeft ons de kans om volop in te zetten op verdere groei. Toen we in oktober 2019 met elkaar in gesprek raakten, hadden we direct een klik en deelden we dezelfde passie voor de inhoud. Bovendien bleek dat Intracto Group dezelfde bureaufilosofie heeft als die wij al 14 jaar uitdragen: geïntegreerd werken in combinatie met een brede waaier aan specialisaties. Met de toetreding tot Intracto Group creëren we een verdiepingsslag op het gebied van strategie, technologie, marketing, content en creatie.”

Floris Derksen, mede-oprichter en Chief Creative & Digital Officer: “Het is een verschuiving die we steeds meer zien. Onze klanten willen diverse expertises, maar vinden het tegelijkertijd aangenaam om een vertrouwd aanspreekpunt te hebben. Het samenspel van de juiste technologie, User Experience en het gehele ecosysteem van marketing en communicatie wordt meer en meer een voorwaarde voor succes. Het moet werken. Feilloos. De klanten van onze klanten verwachten dat. En terecht. Daarom zijn we zo blij met deze stap. Wij brengen onze kennis van geïntegreerd werken in, en ons team komt in een ambitieuze en talentvolle club van meer dan 750 mensen terecht. Zo kunnen we klanten nog beter helpen om efficiënt impact te genereren!"

Pieter Janssens, CEO van de Intracto Group: "Dat we de ambitie hadden om ook in Nederland nog verder te groeien, was ondertussen al duidelijk. Het team van One Shoe versterkt ons op het gebied van User Experience Design en bewezen technologieën zoals Drupal. Dat maakt dat we nu meer dan ooit de partij met de meeste Drupal expertise van de Benelux zijn. Met de komst van Michel van Velde in ons team hebben we bovendien iemand erbij die onder andere zetelt in de Raad van Bestuur van de Drupal Association en Dutch Laravel Foundation."

www.oneshoe.nl
www.intracto.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.