[Onderzoek] MediaTest helpt Stichting AAP en Naturalis met gratis onderzoek

MediaTest vierde op 12 mei 2020 haar 21e verjaardag met de MediaTestDag. Met het hele bedrijf voerde MediaTest binnen 24-uur belangeloos een volledig onderzoek uit. Dit jaar deed MediaTest het net iets anders dan vorige jaren. MediaTest is aan de slag gegaan voor niet één maar twee organisaties: Stichting AAP en Naturalis.

Stichting AAP en Naturalis Biodiversity Center waren beide benieuwd naar de effecten van de coronapandemie. Leidt dit tot een andere houding ten aanzien van (exotische) dieren en het behoud van biodiversiteit in Nederland?

In samenwerking met Panel Inzicht voerde MediaTest een uitgebreid online onderzoek uit. Met als aanvulling daarop diepte-interviews voor de gewenste verdieping. (Delen) van de resultaten van het onderzoek zullen op een later moment worden bekend gemaakt.

www.mediatest.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.