Ogilvy benoemt Rahul Titus tot Global Head of Influence

Ogilvy PR heeft Rahul Titus benoemd tot Global Head of Influence. Sinds 2017 werkt hij samen met Ogilvy’s Influence-team in het Verenigd Koninkrijk om de dominante positie en autoriteit van het bureau op dit vlak vast te stellen.

Rahul Titus

In deze rol zal Rahul Titus voortbouwen op het bestaande momentum door Ogilvy’s Influence-capaciteiten op te schalen binnen het wereldwijde Ogilvy-netwerk. Samen met de earned en social teams van het kantoor zal Rahul Titus de Influence-voetafdruk blijven uitbreiden. Verder zal hij  samenwerken met andere Ogilvy-bedrijven om nieuwe groeimogelijkheden te creëren door middel van door Influence mogelijk gemaakte content en ervaringen. Ook zal Rahul Titus een sterke basis in het Verenigd Koninkrijk blijven behouden terwijl hij vanuit daar het wereldwijde team leidt om klanten door middel van Influence te blijven helpen.

Julianna Richter, Global CEO Ogilvy PR: “Rahul is een drijvende kracht geweest achter Ogilvy Influence – het creëren van een gedifferentieerd standpunt over hoe influencers en diegenen die met hen samenwerken een verantwoordelijke rol moeten spelen in zowel cultuur als samenleving en het ontwikkelen van nieuwe IP, inclusief een uniek B2B-aanbod dat we nu introduceren aan onze klanten. Influence heeft een potentieel voor Ogilvy dat op het snijvlak van onze moderne, creatieve communicatiemogelijkheden zit. De diepgang en expertise van Rahul Titus zullen ons helpen om ons aanbod wereldwijd te versterken waardoor we waarde creëren voor meer klanten en vooruitzichten in dit steeds veranderende landschap."

Rahul Titus: “Influence bij Ogilvy is de afgelopen jaar alsmaar sterker geworden en ik ben ongelooflijk trots en vereerd dat ik dit volgende hoofdstuk in de evolutie van Influence mag leiden. Influence heeft, indien het goed wordt gedaan, de kracht om merken te transformeren en echte impact te genereren. Ik ben dan ook enorm verheugd om samen te werken met onze markten over de hele wereld om dit pronkstuk van wereldklasse aan onze klanten te laten zien.”

www.ogilvy.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Salsa Shop kiest New Story als digitaal bureau

30-09-2025 | 18:18:00
Met plannen voor uitbreiding in Nederland en daarbuiten wil Salsa Shop zijn digitale fundament versterken

The Kitchen, Dentsu en PRSSKD werken samen aan Heinz-campagne

30-09-2025 | 17:42:00
Heinz mengt zich de komende weken in de campagnekoorts met het grote Friet vs. Patat debat 2025.

mønaerk produceert Organic-campagne voor Prominent

30-09-2025 | 16:14:37
Prominent zet rust en zitcomfort centraal tijdens de woonmaand en presenteert de Organic collectie.

Dawn ontwikkelt merkidentiteit voor Wehkamp

30-09-2025 | 11:42:44
Wehkamp heeft een nieuwe merkidentiteit geïntroduceerd: Altijd Wehkamp, sinds 1952.

Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding

30-09-2025 | 11:27:00
Daarmee wil Heineken het spanningsveld doorbreken waarin moderne steden wel zijn gebouwd voor verbinding
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.