Ogilvy benoemt Rahul Titus tot Global Head of Influence

Ogilvy PR heeft Rahul Titus benoemd tot Global Head of Influence. Sinds 2017 werkt hij samen met Ogilvy’s Influence-team in het Verenigd Koninkrijk om de dominante positie en autoriteit van het bureau op dit vlak vast te stellen.

Rahul Titus

In deze rol zal Rahul Titus voortbouwen op het bestaande momentum door Ogilvy’s Influence-capaciteiten op te schalen binnen het wereldwijde Ogilvy-netwerk. Samen met de earned en social teams van het kantoor zal Rahul Titus de Influence-voetafdruk blijven uitbreiden. Verder zal hij  samenwerken met andere Ogilvy-bedrijven om nieuwe groeimogelijkheden te creëren door middel van door Influence mogelijk gemaakte content en ervaringen. Ook zal Rahul Titus een sterke basis in het Verenigd Koninkrijk blijven behouden terwijl hij vanuit daar het wereldwijde team leidt om klanten door middel van Influence te blijven helpen.

Julianna Richter, Global CEO Ogilvy PR: “Rahul is een drijvende kracht geweest achter Ogilvy Influence – het creëren van een gedifferentieerd standpunt over hoe influencers en diegenen die met hen samenwerken een verantwoordelijke rol moeten spelen in zowel cultuur als samenleving en het ontwikkelen van nieuwe IP, inclusief een uniek B2B-aanbod dat we nu introduceren aan onze klanten. Influence heeft een potentieel voor Ogilvy dat op het snijvlak van onze moderne, creatieve communicatiemogelijkheden zit. De diepgang en expertise van Rahul Titus zullen ons helpen om ons aanbod wereldwijd te versterken waardoor we waarde creëren voor meer klanten en vooruitzichten in dit steeds veranderende landschap."

Rahul Titus: “Influence bij Ogilvy is de afgelopen jaar alsmaar sterker geworden en ik ben ongelooflijk trots en vereerd dat ik dit volgende hoofdstuk in de evolutie van Influence mag leiden. Influence heeft, indien het goed wordt gedaan, de kracht om merken te transformeren en echte impact te genereren. Ik ben dan ook enorm verheugd om samen te werken met onze markten over de hele wereld om dit pronkstuk van wereldklasse aan onze klanten te laten zien.”

www.ogilvy.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Salsa Shop kiest Buutvrij als creatief bureau

09-09-2025 | 18:12:09
Het Mexicaanse fastcasualconcept werkt samen met het bureau aan een merkcampagne die moet bijdragen aan landelijke en Europese groei.

Intratuin kiest Persuade als Lead Agency

09-09-2025 | 15:20:00
Persuade gaat zich richten op merkstrategie, creatieve concepten en campagnes. De eerste gezamenlijke campagnes staan begin 2026 gepland.

DEPT en Mammut lanceren campagne Mountainwear Rescue

09-09-2025 | 15:06:59
De campagne borduurt voort op de eerdere actie Not a Streetwear Brand, waarin Mammut zich afzette tegen concurrenten die hun outdoorproducten inzetten als mode-item binnen de gorpcore-trend.

Suite Rouge ontwikkelt beautycampagne Kruidvat

09-09-2025 | 14:56:54
Met deze campagne wil de drogisterijketen haar positie versterken als beautybestemming waar consumenten zowel vertrouwde merken als actuele trends vinden

Flemming in campagne met LiGA: Muziek verbindt jong en oud

09-09-2025 | 10:44:00
We spraken met Maud Heemskerk en Lennard Freij over de totstandkoming, de uitdagingen en de bredere merkstrategie achter ChatDuets.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.