Ogilvy benoemt Rahul Titus tot Global Head of Influence

Ogilvy PR heeft Rahul Titus benoemd tot Global Head of Influence. Sinds 2017 werkt hij samen met Ogilvy’s Influence-team in het Verenigd Koninkrijk om de dominante positie en autoriteit van het bureau op dit vlak vast te stellen.

Rahul Titus

In deze rol zal Rahul Titus voortbouwen op het bestaande momentum door Ogilvy’s Influence-capaciteiten op te schalen binnen het wereldwijde Ogilvy-netwerk. Samen met de earned en social teams van het kantoor zal Rahul Titus de Influence-voetafdruk blijven uitbreiden. Verder zal hij  samenwerken met andere Ogilvy-bedrijven om nieuwe groeimogelijkheden te creëren door middel van door Influence mogelijk gemaakte content en ervaringen. Ook zal Rahul Titus een sterke basis in het Verenigd Koninkrijk blijven behouden terwijl hij vanuit daar het wereldwijde team leidt om klanten door middel van Influence te blijven helpen.

Julianna Richter, Global CEO Ogilvy PR: “Rahul is een drijvende kracht geweest achter Ogilvy Influence – het creëren van een gedifferentieerd standpunt over hoe influencers en diegenen die met hen samenwerken een verantwoordelijke rol moeten spelen in zowel cultuur als samenleving en het ontwikkelen van nieuwe IP, inclusief een uniek B2B-aanbod dat we nu introduceren aan onze klanten. Influence heeft een potentieel voor Ogilvy dat op het snijvlak van onze moderne, creatieve communicatiemogelijkheden zit. De diepgang en expertise van Rahul Titus zullen ons helpen om ons aanbod wereldwijd te versterken waardoor we waarde creëren voor meer klanten en vooruitzichten in dit steeds veranderende landschap."

Rahul Titus: “Influence bij Ogilvy is de afgelopen jaar alsmaar sterker geworden en ik ben ongelooflijk trots en vereerd dat ik dit volgende hoofdstuk in de evolutie van Influence mag leiden. Influence heeft, indien het goed wordt gedaan, de kracht om merken te transformeren en echte impact te genereren. Ik ben dan ook enorm verheugd om samen te werken met onze markten over de hele wereld om dit pronkstuk van wereldklasse aan onze klanten te laten zien.”

www.ogilvy.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam

Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards

20-10-2025 | 15:50:11
De Nederlandse bureaugroep, met in totaal twaalf nominaties, wist ze allemaal te verzilveren.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.