Ocean Digital Creative Competition Amsterdam 2023 | Let’s shake things up in the world of DOOH

Ben jij er klaar voor om de wereld van Digital Out-of-Home (DOOH) op zijn kop te zetten met creatieve en impactvolle campagnes? Waarom zou je campagnes beperken tot alleen traditionele televisiereclame of online advertenties terwijl je met DOOH straten, winkelcentra en/of snelwegen kan verrijken met de meest creatieve, innovatieve, out-of-the-box concepten.

Begint jouw creatieve brein al op hol te slaan met inventieve ideeën? Schrijf ze op en doe mee aan de derde editie van de Ocean Digital Creative Competition Amsterdam!

All you need is an idea

De afgelopen jaren hebben wij je al uitgedaagd om innovatief, creatief en vindingrijk te zijn – dit jaar gaan we voor extreme and beyond limits. Stel je digitale schermen voor die tot leven komen of zó de interactie aangaan met het publiek waardoor men er nog jaren over spreekt. Door mee te doen aan de Ocean Digital Creative Competition heb jij nú de mogelijkheid om iets buitengewoons te creëren – challenge the status quo in DOOH.

Schrijf je in en laten we samen iets onvergetelijks creëren! De inschrijving voor de competitie loopt tot en met 14 april en kent twee categorieën: commercieel en non-profit.

Prijzen & categorieë

De jury, die ook dit jaar weer bestaat uit een team van specialisten, zullen de inzendingen beoordelen binnen de twee categorieën.
In beide categorieën winnen de nummers één, twee en drie een bedrag in bruto mediawaarde.

•    1e plaats: 500.000 euro
•    2e plaats: 250.000 euro
•    3e plaats: 100.000 euro

De bedragen zijn volledig inzetbaar op de digitale schermen van Ocean Outdoor Nederland!

Creatieve briefing

We zijn op zoek naar creatieve concepten die volop gebruik maken van de mogelijkheden en de grens verleggen binnen Digital Out of Home. Aan meedoen met de competitie zitten wel een aantal voorwaarden. Het idee moet bijvoorbeeld origineel zijn en het mag nog niet op een ander mediaplatform hebben gedraaid. Meer informatie hierover vind je in de Entry Kit.

Ga jij met jouw idee de DOOH-wereld op zijn kop zetten? Schrijf je in en laten we samen iets onvergetelijks creëren. If you win, we will make it happen! 

Schrijf je nu in!

Inschrijving sluit 14 april.

Awardshow 30 mei.

Meer info en inschrijven doe je hier

www.oceanoutdoor.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.