NS kiest Yune als social media bureau

Na een aanbestedingsproces heeft NS zijn social media account gegund aan Yune. Yune wordt verantwoordelijk voor de social strategie, content en campagnedoorvertalingen richting reizigers, nationaal en internationaal, en de social media-inzet vanuit NS arbeidsmarktcommunicatie. Het bureau volgt hiermee Johnny Wonder op.

Ivo Steffens, directeur commercie NS: “Wij zijn hard bezig ons te ontwikkelen tot een breed mobiliteitsbedrijf dat Nederland voor iedereen bereikbaar houdt. We willen onze reizigers gemakkelijke, flexibele en comfortabele deur-tot-deur reizen bieden. Daarbij willen we steeds meer datagedreven werken en keuzes onderbouwen aan de hand van onderzoek en inzichten. Met de samenwerking met Yune verwachten wij hier verder stappen in te zetten en te vertalen naar onze social mediakanalen.”

Thijs Jaski, Managing Partner Yune: “In juni zijn we live gegaan met onze herpositionering, waarin we consumentengedrag en -data een sturende rol laten zijn in hoe we merken bedienen. We zijn dan ook zeer verheugd dat we een iconisch merk als NS hebben overtuigd van ons gedachtengoed en kijken uit naar een fantastische samenwerking. Flexibele mobiliteit is meer dan ooit een relevant onderwerp en we kijken ernaar uit mensen via social te inspireren dat NS je helpt meer uit vandaag te halen.”

De komende tijd worden strategie en content voor social media uitgerold.

www.yune.nl

www.ipgmediabrands.com
www.ns.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.