NS kiest Yune als social media bureau

Na een aanbestedingsproces heeft NS zijn social media account gegund aan Yune. Yune wordt verantwoordelijk voor de social strategie, content en campagnedoorvertalingen richting reizigers, nationaal en internationaal, en de social media-inzet vanuit NS arbeidsmarktcommunicatie. Het bureau volgt hiermee Johnny Wonder op.

Ivo Steffens, directeur commercie NS: “Wij zijn hard bezig ons te ontwikkelen tot een breed mobiliteitsbedrijf dat Nederland voor iedereen bereikbaar houdt. We willen onze reizigers gemakkelijke, flexibele en comfortabele deur-tot-deur reizen bieden. Daarbij willen we steeds meer datagedreven werken en keuzes onderbouwen aan de hand van onderzoek en inzichten. Met de samenwerking met Yune verwachten wij hier verder stappen in te zetten en te vertalen naar onze social mediakanalen.”

Thijs Jaski, Managing Partner Yune: “In juni zijn we live gegaan met onze herpositionering, waarin we consumentengedrag en -data een sturende rol laten zijn in hoe we merken bedienen. We zijn dan ook zeer verheugd dat we een iconisch merk als NS hebben overtuigd van ons gedachtengoed en kijken uit naar een fantastische samenwerking. Flexibele mobiliteit is meer dan ooit een relevant onderwerp en we kijken ernaar uit mensen via social te inspireren dat NS je helpt meer uit vandaag te halen.”

De komende tijd worden strategie en content voor social media uitgerold.

www.yune.nl

www.ipgmediabrands.com
www.ns.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.