
NS kiest voor Mindshare.Greenhouse
Mindshare.Greenhouse heeft het media-account van NS gewonnen. Hiermee rondt het communicatieadviesbureau het intensieve gunningstraject, dat volledig vanuit huis is doorlopen, af. NS koos voor Mindshare.Greenhouse vanwege de innovatieve, strategische en data gedreven aanpak.
De samenwerking met NS start per 1 januari 2021 en omvat de communicatie en mediastrategie, -planning en -distributie voor alle kanalen in Nederland. Ook gaat Mindshare.Greenhouse aan de slag met de datastrategie van NS. Samen willen Mindshare.Greenhouse en NS zoveel mogelijk reizigers bereiken en zodra het weer kan iedereen verwelkomen in de trein.
Ivo Steffens, directeur commercie bij de NS: “Door de coronamaatregelen reizen er veel minder mensen met de trein. Daar hebben wij uiteraard alle begrip voor. Zodra het kan, willen we reizigers weer terugwinnen voor de trein. We hebben nu veel minder contactmomenten met onze reizigers. De momenten die overblijven, die doen er dus toe. Mindshare.Greenhouse gaat ons helpen reizigers zo goed mogelijk te bereiken via kanalen die passen bij de behoeften van de reiziger. De proactieve, strategische en innovatieve benadering van Mindshare.Greenhouse heeft ons overtuigd.”
Atva van Zanten, CEO van Mindshare.Greenhouse Nederland: “We zijn er ontzettend trots op dat NS ons heeft gekozen als partner. NS is niet alleen een merk met ambitie, maar heeft ook een fantastische maatschappelijke missie waar wij ons graag voor inzetten. Daarnaast sluit het nieuwe partnership ook mooi aan bij onze ambities om klanten te adviseren en te ondersteunen bij meer strategische merktrajecten.”
www.mindshareworld.com
www.ns.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam
Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst
KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren
[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert