NOSUCH breidt team uit met drie krachten

Creatief bureau NOSUCH uit Rotterdam trekt Michael Arbman aan als commercieel directeur, Willemijn van Eeghen als Account Director en Zeldi Storni-Kliegel als HR-manager.

De uitbreiding van het team geeft inhoud aan zowel de commerciële doelstellingen, als aan de ambitie om meer naar de voorgrond te treden als Total Brand Agency.

Teus Baars, directeur/eigenaar van NOSUCH: “De behoeften van onze klanten worden steeds groter en gaan vaak niet alleen om een campagne of visual identity, maar over een totale aanpak voor het merk. We hebben de afgelopen jaren geïnvesteerd in een zeer energiek team dat verder kijkt dan de initiële vraag. NOSUCH wil naast de klant staan en samen bouwen aan een duurzame relatie. Deze verandering vraagt een nieuwe manier van werken binnen NOSUCH, maar ook richting onze klanten en prospects.”

Bedrijfsdoelen realiseren

Michael Arbman is afkomstig van het Rotterdamse databedrijf Bytesnet. Willemijn van Eeghen werkte hiervoor bij het Amsterdamse reclamebureau Joe Public. Met haar accountervaring binnen creatieve bureaus kan er verder geïnvesteerd worden in duurzame relaties. Zeldi Storni-Kliegel is per januari 2023 gestart om het HR-team te versterken. Om de bedrijfsdoelen te kunnen realiseren, is het van belang dat HR ondersteunt bij het opbouwen en verbinden van het team, maar ook verder investeert in persoonlijke ontwikkeling en werkgeluk.

NOSUCH is opgericht in 2001 en heeft een uitgebreid portfolio van nationale en internationale opdrachtgevers in ICT, Energie en Financiële Dienstverlening. Klanten zijn naast vele MKB bedrijven onder meer: Shell, Microsoft, Eneco, Tango, Varo en Nationale Nederlanden.

www.nosuch.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.