Nicolette Vink Managing Director The Oval Office Nederland

Nicolette Vink is overgestapt van IDT+ naar The Oval Office, dat in de zomer aankondigde volledig samen te gaan met Bureau voor Reuring. Ze neemt als Managing Director de dagelijkse leiding over het experience-driven communicatiebureau in Nederland op zich.

De twee bedrijven gaan na de fusie in de toekomst verder onder de naam The Oval Office.

Nicolette Vink: “Ik hou ervan om silo’s te doorbreken en talent, expertise, talen en culturen te verenigen in creatieve campagnes. Precies dát komt samen nu Bureau voor Reuring en The Oval Office fuseren. Daarom ben ik met veel enthousiasme aan boord gekomen; ik kijk er naar uit om mijn jarenlange ervaring op het vlak van live, beeld en content met iedereen te delen. Ik ben ervan overtuigd dat we met al het samengebrachte talent nog veel mooi en relevant werk zullen maken.”

Christine van Dalen, oprichter van het Bureau voor Reuring en Wouter Boits, CEO & Founder van The Oval Office: “Met Nicolette hebben we iemand die zowel de hele ploeg met een vaste en warme hand kan aansturen en inspireren, als iemand die hands-on het team kan bijstaan om de klanten en projecten optimaal te servicen. Bovendien is, naast haar gigantische live-expertise, haar knowhow op het vlak van video en content marketing van grote aanvullende waarde om onze visie te realiseren.”   

www.theovaloffice.nl
www.bureauvoorreuring.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.