
[Nederlands MediaNetwerk TV] Jeroen Oosterbaan over Mediabrands Marketing Sciences
Jeroen Oosterbaan is Managing Director bij Mediabrands Marketing Sciences, dat zich bezig houdt met meten en voorspellen van de effecten van media en campagne investeringen en het ontwikkelen van tools die analyses omtrent media- en datamanagement en marketing automation efficiënter maken. Hij is te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV.
Jeroen Oosterbaan: "Wij praten zowel met de Mediabrands bureaus als UM, Initiative, Reprise en Yune als met hun klanten - de adverteerders. Het is heel leuk om met die klanten in contact te zijn. Ik kom zelf ook van klantzijde, voor deze baan werkte ik vijf jaar voor Albert Heijn...
Kijk dit boeiende interview hier:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt