
[Nederlands MediaNetwerk TV] Carolien van 't Hek en Yvonne Prins over UM
Sinds oktober 2019 wordt mediabureau UM geleid door Carolien van 't Hek en Yvonne Prins.
Vanuit de Quadia Studio's in Hilversum vertellen zij over hun co-leadership, over de ontwikkeling van mediabureaus in het algemeen en over de ontwikkeling van UM in het bijzonder, over de dynamiek van een bureaugroep, over diversiteit, over hoe in te spelen op steeds veranderende klantvraag, over nu en toekomst, over de passie voor het communicatievak.
Kijk dit interview hier:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.
Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt