
Nederland staat klaar om weer te winkelen
Na een maandenlange sluiting opende de Nederlandse retail op 28 april 2021 haar deuren. DPG Media onderzocht wat de impact is geweest van de (tijdelijke) sluiting van de niet-essentiële winkels op het koopgedrag en blikt vooruit op de winkelopening.
Uit het onderzoek, dat uitgevoerd is door Panel Inzicht, blijkt dat 89 procent van de respondenten het liefst in fysieke winkels shopt, 76 procent voelt de behoefte om de stad (weer) in te gaan én men kijkt vooral uit naar het proberen en zien van fysieke producten in een winkel en het voelen van de gezelligheid in de stad.
Alle resultaten zijn te vinden op het platform DPGGrow.nl.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne
Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert