Natuurhuisje wint eerste MediaTestTaart van 2023

Elk half jaar reikt MediaTest de MediaTestTaart uit aan een organisatie of persoon die er in de Nederlandse media uitspringt. Natuurhuisje wint de eerste MediaTestTaart van 2023 met de campagne Niet vliegen, wel landen.

Natuurhuisje

De onderzoekers van MediaTest waren het er unaniem over eens. Met een nieuwe branding en de copy Niet vliegen, wel landen heeft Natuurhuisje erg veel media-aandacht gekregen. En veel lof van vakgenoten.

De MediaTestTaart werd ten kantore van Natuurhuisje in ontvangst genomen door CEO Dick Vulto en impact manager Robert van Veen, die vol enthousiasme vertelden over de visie van Natuurhuisje en de campagne zelf.

Niet vliegen, wel landen

De campagne van Natuurhuisje is ontwikkeld in samenwerking met Gardeners. De slogan Niet vliegen, wel landen hint naar vliegschaamte, maar biedt ook een oplossing aan. Door deze oplossingsgerichte, positieve insteek kreeg de campagne van alle kanten lovende reacties. 

MediaTest brengt elk halfjaar een MediaTestTaart langs bij een organisatie of persoon die eruit springt binnen het vakgebied van media en communicatie. Wil je iemand of een organisatie aandragen? Stuur dan een mail naar Eline de Jong, [email protected]

www.mediatest.nl

www.gardeners.nl

www.natuurhuisje.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Megawatt begeleidt entree ESN op Nederlandse markt

26-09-2025 | 08:37:00
Megawatt ontwikkelde de activatie en begeleidt de volledige introductie, inclusief de opening van de eerste fysieke ESN Store op Rotterdam Centraal.

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.