Mora warmt op voor EK met AR-filter Bitterbal koppen

Om Nederland te laten borrelen van de oranjekoorts lanceert snackfabrikant Mora de EK- campagne: De Warmmming-up. Of het nu aankomt op het bereiden van snacks of de voorbereiding op een EK-wedstrijd; de juiste warming-up is essentieel!

Onderdeel van de campagne is het Bitterbal-koppen AR-filter op Instagram. Hierin worden gebruikers aangespoord om zo lang mogelijk een bitterbal digitaal hoog te houden.

Het filter wordt geladen door een engaging videoreeks waarin Cora vol trots haar (bitter)balcontrole showt en aanspoort om in beweging te komen. De topscorers maken kans op een Mora EK-borrelpakket met Philips Airfryer.

Deze social doorvertaling van de Mora EK-campagne is ontwikkeld door contentmarketingbureau YUNE en wordt, hoe kan het ook anders, in aanloop naar het EK ingezet. De campagne wordt gedistribueerd op Facebook en Instagram.  

Chiel den Otter, Brand Manager Retail bij Van Geloven: “We zochten naar een activerende manier om het EK-borrelmoment te laden. Met deze campagne wordt hier op een hele leuke, ludieke en interactieve wijze invulling aan gegeven, die perfect aansluit bij Mora en het EK-gevoel!”

www.yune.nl
www.mora.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager

16-10-2025 | 09:10:00
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.